  • 1. Data: 2010-08-03 20:33:02
    Temat: poszukuję formy do płytek betonowych
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    witam
    poszukuję form do własnoręcznego wykonania płytek betonowych,
    na allegro pełno polbruku, czy innych płytek chodnikowych
    ja natomiast chcę zrobić coś na wzór kamieni, bruku
    znalazłem coś takiego:
    http://www.formydobetonu.pl/?k=katalog&w=&d=1&d1=5
    płyta druga od góry
    http://www.prefabetkurzet.home.pl/drobnowym/formy_ko
    stki.htm
    przedostatnia
    ale albo są do wibroprasy, albo niedostępne detalicznie
    czy widział ktoś coś podobnego do ręcznej produkcji,
    potrzebuję tylko kilka szt wysyłkowo
    BTW a może znacie sposób, jak samemu wykonać taką formę (silikon?
    żywica?) , bo prototyp z gipsu jestem w stanie wykonać sam :-)

    pozdrawiam
    s_13

  • 2. Data: 2010-08-04 16:58:47
    Temat: Re: poszukuję formy do płytek betonowych
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 3 Sie, 22:33, s_13 <s...@i...pl> wrote:
> [...]
    > BTW a może znacie sposób, jak samemu wykonać taką formę (silikon?
    > żywica?) , bo prototyp z gipsu jestem w stanie wykonać sam :-)

    Bardzo proste: wylej forme z zywicy poliuretanowej.
    Taka zywica, jak do wylewania podlog sportowych, albo przemyslowych
    ( PU) ma odpowiednia konsystencje, elastycznosc i trwalosc.

    Ja zrobilem taka forme, uzywajac klocka drewnianego, a nastepnie
    odewalem to z betonu: wiele osob nie rozpoznalo roznicy pomiedzy
    betonem, a drewnem.

  • 3. Data: 2010-08-04 19:39:15
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Ja zrobilem taka forme, uzywajac  klocka drewnianego, a nastepnie
    > odewalem to z betonu: wiele osob nie rozpoznalo roznicy pomiedzy
    > betonem, a drewnem.

    masz jakieś fotki, jak to wygląda?

    pozdrawiam
    s_13

  • 4. Data: 2010-08-07 12:11:01
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 4 Aug., 21:39, s_13 <s...@i...pl> wrote:

    > masz jakieś fotki, jak to wygląda?
    >
    > pozdrawiam
    > s_13

    Moge podeslac fotki, ale dopiero za 3 tyg.

  • 5. Data: 2010-08-07 19:22:49
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    On 7 Sie, 14:11, Marek <m...@g...com> wrote:

    > Moge podeslac fotki, ale dopiero za 3 tyg.

    ok, akurat wrócę z wczasów i biorę się do roboty:-)

    pozdrawiam
    s_13

  • 6. Data: 2010-08-09 19:51:28
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    kupiłem jedną płytkę :-) 16,99 PLN mnie kosztowała, nazywa się to
    kamień sjeneński
    niestety form do własnej produkcji nigdzie nie widziałem,
    gotowiec będzie kopytem do formy, zabieram się za to właśnie, będę
    laminował żywicą poliestrową i matą szklaną, trochę obawiam się o
    pionowe ścianki formy (bo są dokładnie pionowe bez skosu), czy potem
    betonowy odlew będzie łatwo wychodził z formy

    pozdrawiam
    s_13

  • 7. Data: 2010-08-14 13:57:19
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 9 Sie, 21:51, s_13 <s...@i...pl> wrote:
> [...]
    > pionowe ścianki formy (bo są dokładnie pionowe bez skosu), czy potem
    > betonowy odlew będzie łatwo wychodził z formy

    Zywic a poliestrowa jest sztywna.
    Do tych celów uzywa sie zywic poliuretanowych - elastycznch.
    Z poliestrowej ne wyjmiesz tego odlewu , no chyba, ze beda wszystke
    scianki rozbieralne...

  • 8. Data: 2010-08-14 17:20:52
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Zywic a poliestrowa jest sztywna.
    > Do tych celów uzywa sie zywic poliuretanowych - elastycznch.
    > Z poliestrowej ne wyjmiesz tego odlewu , no chyba, ze beda wszystke
    > scianki rozbieralne...

    wiem, właśnie zrobiłem próbkę i próbowałem wyjąć... :-)

    pozdrawiam
    s_13

  • 9. Data: 2010-08-14 21:17:24
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 14 Sie, 19:20, s_13 <s...@i...pl> wrote:

    > wiem, właśnie zrobiłem próbkę i próbowałem wyjąć... :-)
    >
    > pozdrawiam
    > s_13

    To, kur**a sluchaj , na drugi raz starszych !!!!!