  • Data: 2018-10-04 09:48:54
    Temat: Re: propozycje nalewek...
    Od: "abn140" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    >Ale samo posiadanie aparatury chyba nielegalne nie jest?
    nie jest. produkcja tez nie.
    inaczej jakby to moglo byc ze tyle na alle tego jest?
    co do aparatury za 7 k to nie radze.
    jestem juz stary dziad a za komuny to niejedno sie robilo i znam sie troche
    na tym....
    w rektyfikacji domowej cesarzem jest wysokosc kolumny.
    oczywiscie taka za 7k tez dziala i daje dobry towar ale przy tej wysokosci
    wymagana jest
    powolnosc procesu.
    generalnie przy tych kegach to z dzien caly. rozgrzanie moze wymagac 2-3
    godzin.
    potem praca kolejne 6-10. a licznik pradu bije.
    zapewne nadal sie to oplaca, ale nie wiem czy na tyle coby 7k szmalu w tym
    mrozic.
    wiec jak potrzebujesz troche tego to imo nie warto sie pierdzielic...
    wyjsciem jest prymitywny aparat, puscic na tzw zwalke, po czym kolejny raz
    przerobic juz odebrane
    wtedy zluzowac z szybkoscia , powinno sie udac ok 90% mocy uzyskac.
    smierdziec jednak nadal bedzie.
    od tego sa wegle aktywne. filtrujesz kilka razy i jest git.
    ale znowu - masa pracy, okolicznosci zapachowe bywaja nieprzyjemne, miejsce
    trza miec itp itd.
    szkoda zdrowia dla paru litrow.