  • 11. Data: 2011-12-09 15:16:23
    Temat: Re: rura... :-)
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    On 9 Gru, 00:04, Adam <a...@g...com> wrote:

    > I nici z filmu! Cholera.. ;)
    > pozdr.
    >
    > --
    > Adam

    oj, chłopaki chłopaki...:-)
    wyobraźnia was ponosi... w tym wypadku to taka sportowa wersja...
    czyli taki fitness na rurze, bez golizny i jak dla mnie mało sexy...
    nawet faceci to tańczą...:-)))

    pozdrawiam
    s_13

  • 12. Data: 2011-12-09 15:52:55
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 9 Gru, 16:16, s_13 <s...@i...pl> wrote:

    > nawet faceci to tańczą...:-)))

    Dobra juz nie chce tego filmu :P

    --
    Adam

  • 13. Data: 2011-12-09 18:13:13
    Od: "Plumpi" <p...@w...pl>

    .googlegroups.com...
    > Rozpór takich zabaw nie wytrzyma, trzeba kotwić.

    > wytrzyma, sprawdzone doświadczalnie...:-) tylko trzeba dosyć szeroką
    > podstawę najlepiej na gumowej podstawce, żeby powierzchnia docisku
    > byłą spora...

    Do najbliższego niewytrzymania.
    Jak nie chcesz mieć kiedyś problemów to lepiej zrób porządne zakotwienie.
    Znam jeden przypadek u znajomych. Co prawda rura rozporowa była montowana w
    wysokich drzwiach w poziomie. Młody, 18-letni chłopak często się podciągał
    na tej rurze i robił wymyki. Niestety rura "puściła", chłopak upadł tak
    niefortunnie, że doznał urazu kręgosłupa oraz zerwania rdzenia kręgowego w
    części szyjnej. Obecnie jest roślinką, którą trzeba karmić, myć i wymieniać
    pampersy.
    To była firmowa dość krótka, gruba i sztywna rura, a jednak "puściła" po
    kilku miesiącach użytkowania.
    W przypadku długiej pionowej rury będzie większe ugięcie rury, gdyż maleje
    jej sztywność.
    Swoją drogą tego typu rury raczej powinny być wykonane ze stali nierdzewnej.
    Warstwa chromu czy niklu pod wpływem potu i tarcia zacznie złazić, a rura
    zacznie najzwyczajniej rdzewieć. Rura nierdzewna ma jeszcze ten plus, że bez
    najmniejszego problemu można ją pospawać TIG-iem, a nastepnie spawy
    oszlifować i wypolerować.

    Co do konstrukcji to ja proponuję zastosować gotowe elementy systemów
    balustradowych
    http://www.joemonster.org/art/18809/Prawdopodobnie_n
    ajdrozszy_wypadek_na_swiecie
    Pooglądaj dokładnie wszystkie elementy.
    Ten np. po obcięciu rury o mniejszej średnicy może posłużyć jako element dla
    łożysk.
    http://elementybalustrad.pl/podpora-poreczy-%C3%9842
    4-wklejana-slupek-%C3%98424-stal-nierdzewna-aisi-szl
    if-p-1076.html
    Element ten po prostu wciaka się w rurę na klej lub kontrując śrubą.
    Tę cieńszą rurkę trzeba obciąć i posłuży ona do obsadzenia łożyska.
    Być może trzeba będzie dotoczyć jakiś element typu pieścień, który trzeba
    będzie obsadzić w stopie, aby oprzeć o nie łożyska.
    Najważniejsze jest tylko, żeby przy podłodze znajdowało się łożysko skośne
    lub stożkowe, ponieważ ono będzie przenosić obciążenia złożone zarówno
    poprzeczne jak i wzdłużne. Górne łożysko może być zwykłe, przenoszące
    obciążenia poprzecznie.

  • 14. Data: 2011-12-09 19:34:15
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    .googlegroups.com...