  • 1. Data: 2014-02-16 14:28:18
    Temat: system drzwi szklanych (przesuwny / skladany) do kabiny prysznicowej
    Od: Adam <a...@g...com>

    Hej!

    Taki uklad:

    http://szyna.civ.pl/kabina.png

    Znacie jakies systemy ktore by pozwolily zabudowac w taki sposob
    szklane drzwi (pewnie 8mm)? Chodzi o to zeby drzwi "zsuwaly" sie
    na sciane wewnatrz. Utrudnieniem jest fakt ze przeciwlegla scianka
    jest krotsza, wiec zapewne w narozniku (na laczeniu dwoch
    szklanych drzwi pod katem 90st) bedzie musial byc jakis
    element nosny.

    Z gory dzieki :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 2. Data: 2014-02-16 14:33:01
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 16 lutego 2014 14:28:18 UTC+1 użytkownik Adam napisał:

    > http://szyna.civ.pl/kabina.png

    Choc teraz sobie mysle ze to sie moze nie udac, bo tam jest posadzka
    zrobiona ze spadkiem (od prysznica w dol), czyli drzwi do wewnatrz sie
    raczej nie otworza :( Musialyby miec 1-1,5cm szpare po otwarciu na dole, a tam odpływ
    liniowy. Ew. zrobie wtedy niski cokolik przed odpływem liniowym.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2014-02-16 17:05:19
    Od: nadir <n...@h...org>

    Coś w ten deseń?
    http://www.radaway.pl/produkt.php?id=1691

    Co do szpary pod szybą, to oglądałem ich kabinę i:
    1. drzwi nie stykały się bezpośrednio z posadzką, tylko przylegały
    uszczelką do jakiegoś profilu przy podłodze, wysokości około 1-1,5 cm.
    2. drzwi podczas otwierania unoszą się nad tym profilem o kolejne milimetry.
    Może się zmieścisz?
    Zadzwonić do nich możesz, robią też rzeczy na wymiar.

  • 4. Data: 2014-02-16 20:46:43
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 16 lutego 2014 17:05:19 UTC+1 użytkownik nadir napisał:
    > Coś w ten deseń?
    > http://www.radaway.pl/produkt.php?id=1691

    Nie dziala mi ten link - kieruje do glownej strony :(
    Ale dzieki - poszperam u nich :)

> [...]
    > Może się zmieścisz?
    > Zadzwonić do nich możesz, robią też rzeczy na wymiar.

    Przedzwonie. Generalnie szukam tylko samego systemu do samodzielnego
    montazu - szyby sobie u znajomego szklarza zamowie. Gotowe kabiny
    tego typu odstraszaja cenami :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 5. Data: 2014-02-16 22:26:02
    Od: Adam <a...@g...com>

> [...]

    > szklane drzwi (pewnie 8mm)? Chodzi o to zeby drzwi "zsuwaly" sie
    > na sciane wewnatrz. Utrudnieniem jest fakt ze przeciwlegla scianka

    Aha - zeby bylo jasne - te drzwi nie maja sie po prostu otwierac do
    wewnatrz, tylko dokladnie odwrotnie - ten element przy scianie ma byc
    caly czas przy scianie tylko przesuwac sie wglab (duzo mniejsze
    "wykorzystanie" miejsca w kabinie).

    Choc jak nie znajde takiego rozwiazania to faktycznie dam tam zwykle
    zawiasy i "otwieranie drzwi do wewnatrz" !
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 6. Data: 2014-02-16 23:00:09
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    Mam ten sam problem.
    Wygląda, że muszę prysznice zrobić samodzielnie. Wymurowałem 92cm
    szerokości i 120 głębokie. Na szczęście spadek mam prawidłowy :)
    Drzwi nie mogę dać na całość, bo będą uderzały o umywalki naprzeciwko
    przy pełnym otwarciu, zresztą źle się manewruje takimi szerokimi.

    Jak zdążę, to jutro odwiedzę hurtownie w której już przedziwne rzeczy
    kupowałem - powinni coś dopasować.

    A niech tam, zrobię im reklamę, po ostatnich zakupach zasłużyli :)

    http://www.jakszklo.pl/drzwi.html

    Miłego.
    Irek.N.

  • 7. Data: 2014-02-16 23:44:21
    Od: nadir <n...@h...org>

    Użytkownik Adam napisał:

    > Nie dziala mi ten link - kieruje do glownej strony :(
    > Ale dzieki - poszperam u nich :)
    Faktycznie coś się link skopał, chodziło mi o kabinę Eos KDD-B.

    > Przedzwonie. Generalnie szukam tylko samego systemu do samodzielnego
    > montazu - szyby sobie u znajomego szklarza zamowie. Gotowe kabiny
    > tego typu odstraszaja cenami :D
    > pozdr.
    Mi lokalny szklarz zaśpiewał ponad 4000 za kabinę, w firmie z linka
    podobna wychodzi poniżej 2500.
    Więc szukam dalej, albo wezmę tego Radawaya

  • 8. Data: 2014-02-17 10:22:17
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 16 lutego 2014 23:44:21 UTC+1 użytkownik nadir napisał:

    > Mi lokalny szklarz zaśpiewał ponad 4000 za kabinę, w firmie z linka
    > podobna wychodzi poniżej 2500.
    > Więc szukam dalej, albo wezmę tego Radawaya

    Ja wlasnie dlatego szukam raczej pojedynczych elementow / samego systemu,
    samo szklo i te elementy nie sa takie drogie - jak zwykle najwiecej kosztuje
    montaz - podobnie jak przy schodach drewnianych ;) Skoro schody zamiast 15k
    zrobilem za 5k, to kabine zamiast 4k zrobie pewnie za 1,5k ;-)

    Tylko narazie nie wpadlem na zaden gotowy system, moze w Niemcach trzeba
    poszukac? U nas to wszystko jakies drogie nowosci :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 9. Data: 2014-02-18 08:50:53
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez .wp.pl>

    ps.com...
> [...]

    Choc jak nie znajde takiego rozwiazania to faktycznie dam tam zwykle
    zawiasy i "otwieranie drzwi do wewnatrz" !

    Adam a może cos w Ostrawie znajdziesz? Przeciez masz rzut beretem do
    niej....

  • 10. Data: 2014-02-18 09:24:12
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Tylko narazie nie wpadlem na zaden gotowy system, moze w Niemcach trzeba
    > poszukac? U nas to wszystko jakies drogie nowosci :-)
    Do Niemiec to ja akurat mam 300-400 metrów w linii prostej, i tam też
    już szukałem różnych rzeczy. Generalnie wszystko jest tam droższe,
    czasem o 20-30%, czasem 2-3 razy. Choć trzeba im przyznać, że akurat
    rzeczy z górnej półki cenowej i jakościowej czasem wychodzą taniej niż w
    PL, tyle tylko że mnie i tak na nie nie stać.