eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domszpachlówka naturalna do drewna wypełnienie dziury po wkładce w drzwiach wewnętrznych › Re: szpachlówka naturalna do drewna wypełnienie dziury po wkładce w drzwiach wewnętrznych
    From: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: szpachlówka naturalna do drewna wypełnienie dziury po wkładce w
    drzwiach wewnętrznych
    Date: Thu, 5 Nov 2015 09:19:51 +0100

    <n...@p...onet.pl> wrote in message
    news:09735e3e-a213-43e1-91a9-1617cc9b4c61@googlegrou
    ps.com...
    > Tytan profesional szpachlówka naturalna do drewna. Ponoć można według karty
    > produktu wypełnić taką dużą dziurę tą szpachlą? Ktoś z Was robił coś
    > podobnego tym produktem lub podobnym lepszym? Jeśli tak to jakim? Napisane
    > jest, że można w tej szpachli po wyschnięciu wiercić...hym..., czy uda mi się
    > na tej masie zastygniętej osadzić zamek za pomocą wkręta? Czy ta szpachla
    > będzie w sobie spoiwem z drewnem, czy może mi wypadnie za kilka
    > dni/tygodni/miesięcy? Zamierzam przy okazji zdjąć starą warstwę farby z
    > drzwi poprzez jej opalenie i zeskrobanie i ponowne pomalowanie.Do tego nowe
> [...]

    tylko jako hobby, robota zmudna i bedzie sie ciagnela, zrobienie tego tak zeby
    jakos wygladalo recznymi narzedziami to lekko liczac tydzien po kilka godzin
    dzienni (w zaleznosci od tego ile i jak starych warstw farby jest)

    zeby to przyzwoicie wygladalo to drzwi nie mozna pokaleczyc a na koniec
    fajnie byloby wypiaskowac

    wszelkiego rodzaju wewnetrzne rogi, frezy, beda bardzo trudne do wyczyszczenia
    do zera

    generalnie - jak wszystko - da sie zrobic, ale jezeli ma to przyzwoicie
    wygladac to polecam nowe albo fachowca, ja na opolszczyznie znalazlem
    czyszczenie drzwi pod bejce - czyli z calej farby olejnej do zera - za
    120 pln, czas realizacji 3 dni

    nawet posiadajac podstawowe narzedzia sam, bez doswiadczenia, nie zrobisz
    tego taniej ani lepiej

    co do szpachlowki - nigdy nie uzywalem wiecej niz 4-5mm a i to na wiekszej
    powierzchni lubi popekac i trzeba szpachlowac kilka razy

    pomijajac juz ze 1,5 cm grubosci, w dodatku zamknietej bedzie ci schlo
    tygodniami jezeli nie miesiacami

    najprosciej wstawic tam deske na wikolu

    --
    http://db.org.pl/