    Date: Sun, 09 Aug 2015 21:50:18 +0200
    From: FEniks <x...@p...fm>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: ufff jak gorąco odkurzacz nie chce się załączyć od rana

    W dniu 2015-08-09 o 09:01, n...@p...onet.pl pisze:
    > Właśnie przed chwilą podszedłem i włączyłem kontrolnie odkurzacz; zadziałał :) więc
    go wyłączyłem :) Po chwili znów go zapragnąłem włączyć w celu wiadomym, już nie
    działał... znów upał się robi... może jednak termik?

    Zachowuje się podobnie do przegrzewającej się suszarki. Nie wiem, jak
    ten odkurzacz jest zbudowany, ale suszarkom czasem pomaga
    przeczyszczenie tej krateczki z tyłu, żeby wentylacja była lepsza.

    Ewa