    From: viktorius <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: utwardzenie terenu ok 500m
    Date: Wed, 12 Feb 2020 08:56:31 +0100

    W dniu 2020-02-11 o 17:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik viktorius v...@i...pl ...

    > A ten asfalt sie robi jakis gorszy ze przeniesiony z jednego miejsca w
    > drugie?

    Zebrany z drogi, staje się odpadem, a na odpady to mamy odpowiednie
    szufladki. W poście Budynia jest link do oficjalnej odpowiedzi. Nie, nie
    można tego użyć ponownie, musi być oddane do odpowiedniego zakładu
    zajmującego sie utylizacją takich rzeczy. Koniec, kropka. Kto się nie
    zgadza, mandat. A że ciśnienie na ochronę środowiska jest duże, to
    mandaty są kolosalne.

    --
    viktorius