  • Data: 2020-02-13 11:59:49
    Temat: Re: utwardzenie terenu ok 500m
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik viktorius v...@i...pl ...

    > Dla niektórych sensowne jest nie wyrzucać plastiku, tylko jednak
    > odzyskać z niego gram energii spalając w piecu. Logiczne, ale
    > zakazane. Gdzie więc sens przepisu zakazującego spalanie śmieci?
    > Marnujemy energię, a powinniśmy jej jak najwięcej przecież
    > odzyskiwać ;)

    OMG
    No to jeszcze raz...
    - smiecenie ogólnie jest złe, plastikiem tym bardziej bo wolno sie
    rozkłada
    - palenie plastikiem jest złe bo trują spaliny

    Na bazie powyzszych rozwazan, czy asfalt zerwany i połozony w innym
    miejscu jest rowniez zły bo zmienił swoje własciwosci czy jest taki sam
    tylko połozony w innym miejscu?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tylko jednego w życiu żałuję: że nie jestem kimś innym.