  • Data: 2020-02-13 12:57:38
    Temat: Re: utwardzenie terenu ok 500m
    Od: viktorius <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak wyrzucać? Jak zakazane? Warszawski plastik (i papier) spala
    > cementownia w Chełmie Lubelskim. To się RDF nazywa wtedy.

    Jak podważałem sensowność wyrzucania śmieci domowych, że lepiej jest to
    spalić w piecu domowym i mieć gram ciepła u siebie, nie w cementowni :)
    Ale przepisy zakazują domowego odzyskania energii, nakazują oddać te
    rezerwuary energii na śmietnik i dodatkowo jeszcze za to płacić. TOż to
    granda w biały dzień... ;)

    --
    viktorius