  • 1. Data: 2014-01-23 20:59:39
    Temat: wycena remonty - czy komuś chce się zerknać ?
    Od: "ww" <w...@o...pl>

    Witam. Mógłby ktoś zerknać na taką szczegółową wycenę remontu mieszkania 80m
    w Rybniku ?

    http://brak-tu-sensu.pl/upload/wycena.pdf

    Dzięki

  • 2. Data: 2014-01-23 21:31:46
    Temat: Re: wycena remonty - czy komuś chce się zerknać ?
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 23.01.2014 20:59, ww pisze:
    > Witam. Mógłby ktoś zerknać na taką szczegółową wycenę remontu mieszkania
    > 80m w Rybniku ?
    >
    > http://brak-tu-sensu.pl/upload/wycena.pdf

    pomalowanie jednego pokoju 1000zł?!(wraz z materiałem) naprawdę takie są
    ceny? chyba zmieniam branżę...

  • 3. Data: 2014-01-23 22:03:42
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 23 stycznia 2014 20:59:39 UTC+1 użytkownik ww napisał:
    > Witam. Mógłby ktoś zerknać na taką szczegółową wycenę remontu mieszkania 80m
    >
    > w Rybniku ?
    >

    > http://brak-tu-sensu.pl/upload/wycena.pdf
    >

    > Dzięki

    Jeśli to wycena przy kupnie mieszkania do remontu to jest super. O tyle można zbić
    cenę.

  • 4. Data: 2014-01-24 01:17:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > Jeśli to wycena przy kupnie mieszkania do remontu to jest super.
    > O tyle można zbić cenę.

    Też mi się wydaje że 50 tysięcy za taki remont to dużo...
    Ale po co tak gruntownie ryć tynki i wylewki nowe robić?
    Aż tak źle jest?

  • 5. Data: 2014-01-24 01:34:14
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 24 stycznia 2014 01:17:47 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
> [...]
    >

    > Też mi się wydaje że 50 tysięcy za taki remont to dużo...
    >
    > Ale po co tak gruntownie ryć tynki i wylewki nowe robić?

    Dobra jest pozycja wyrwanie starych przewodów i zamurowanie rowka a potem wycięcie
    rowka na przewody. Gruntowanie ścian a potem 4 razy równanie papierem ściernym. Ktoś
    sobie jaja robi albo chce kupić mieszkanie taniej i chce w chuja zrobić
    sprzedającego. Zbije 30 tysięcy za tysiąc kupi farbę i wałek do malowania a za drugi
    panele albo wykładziny. Jak by tak było to nie mam nic do zarzucenia kupującemu. Sam
    kiedyś pomalowałem kawałek klatki schodowej żeby kupcy nie widzieli popękanych ścian.
    Nie siłą a sztuką frajerów w dupę tłuką.

  • 6. Data: 2014-01-24 08:51:55
    Od: "ww" <w...@o...pl>

    > <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > Też mi się wydaje że 50 tysięcy za taki remont to dużo...\

    Ja się boję, że w praktyce to wyjdzie jeszcze *1,5 albo *2. A do
    tego kolejne 50 tys na meble i wyposażenie.

    > Ale po co tak gruntownie ryć tynki i wylewki nowe robić?
    > Aż tak źle jest?

    Raczej aż tak.

  • 7. Data: 2014-01-24 10:24:39
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "ww" napisał w wiadomości grup

    > Witam. Mógłby ktoś zerknać na taką szczegółową wycenę remontu mieszkania
    > 80m w Rybniku ?

    > http://brak-tu-sensu.pl/upload/wycena.pdf

    Ciężko dokładnie określić, bo nie podano materiałów Farba to może być
    Śnieżka a może Tikurrila - ceny jakby "trochę" inne. Kabel to może być 3x1,5
    a może 3x2,5.

    Elektryk się bardzo ceni:

    10zł za bruzdę + 15 za położenie kabla czyli 25zł za mb instalacji. Wychodzi
    mi na to że ten elektryk będzie kładł dwa metry instalacji na godzinę.
    Do tego 15zł za "wykucie bruzdy" pod puszkę - no może rzeczywiście kucie
    bruzd pod puszki tyle kosztuje. Ja po prostu wiercę koronka diamentową :-)

    Największa perełka to: 30 zł za powieszenie lampy???

    Cena za montaż drzwi abstrakcyjna. Za malowanie spora, ale jeśli to podwójne
    malowanie i dobra farba to można przeboleć.

    Cena za gładzie akceptowalna pod warunkiem, że "przetarcie" to nie pomazanie
    pędzlem rozwodnioną gładzią tylko normalne wykonanie gładzi.

    Kolejna abstrakcja to ogrzewanie podłogowe za 110 zł /m2 za samą robociznę.
    Nawet z materiałem to dwukrotnie za dużo.

    Ogólnie to niestety dość drogo.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 8. Data: 2014-01-24 13:21:46
    Od: p...@t...pl

    W dniu piątek, 24 stycznia 2014 10:24:39 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:

    > Ogólnie to niestety dość drogo.
    >

    > Pozdrawiam
    >
    > Ergie

    Projektu nie widzimy, a tam może wyglądać to różnie. Nawet powieszenie lampy za 30zł
    gdy ta kosztuje parę tysięcy może niektórym wydać się nierozsądne. Zwykłe drzwi za
    500zł z regulowaną ościeżnicą to 100-150 zł, ale już razem z dostosowaniem otworu do
    takiej stolarki może wynieść o wiele więcej.

  • 9. Data: 2014-01-24 13:48:59
    Od: "ww" <w...@o...pl>

    Użytkownik wrote:

    > Projektu nie widzimy, a tam może wyglądać to różnie. Nawet
    > powieszenie lampy za 30zł gdy ta kosztuje parę tysięcy może niektórym
    > wydać się nierozsądne.

    No raczej nie będzie lamp za parę tysięcy.

    > Zwykłe drzwi za 500zł z regulowaną ościeżnicą
    > to 100-150 zł, ale już razem z dostosowaniem otworu do takiej
    > stolarki może wynieść o wiele więcej.

    Tu możliwe. Ściany są grube i z drzwiami będzie trochę problemów.

  • 10. Data: 2014-01-25 11:56:00
    Od: p...@t...pl

    W dniu piątek, 24 stycznia 2014 13:48:59 UTC+1 użytkownik ww napisał:

    > No raczej nie będzie lamp za parę tysięcy.

    Wystarczy taki plafon za 150zł z marketu, składający się z kilkunastu części, w tym z
    10 szklanych :), plus malutka kostka elektryczna z wejściami na 1,5 mm2, gdzie musisz
    wstawić 3 takie kable. Traf na zbrojenie i potem przy przesunięciu szpachluj i maluj
    swoje "ślady" :). Montuj to na płytkach ceramicznych i niech no któraś strzeli....
    temat rzeka, ale oczywiście można podać cenę i 10zł i przy kłopotach zostawić kogoś z
    problemem.

    > Tu możliwe. Ściany są grube i z drzwiami będzie trochę problemów.

    Przy ościeżnicy regulowanej grubość nie ma znaczenia, chyba że w montaż wchodzą
    dokładki do standardu i wtedy niektórzy doliczają za nietypówkę. Pisałem o
    dostosowaniu otworów drzwiowych pod względem wymiaru, bo przy regulowanych ten się
    różni dosyć znacznie.