  • 11. Data: 2009-03-06 08:09:16
    Temat: Re: wyrównywanie scian do pionu
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    Tego niczym nie wyrownasz. Tylko grubo kladziony klej.
    Ale to nie bedzie tanie.

    pozdrawiam
    pluton

  • 12. Data: 2009-03-06 08:35:36
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 5 Mar 2009 21:15:12 +0100, scream napisał(a):

    > Dowolna zaprawa murarska lub dowolna zaprawa do wyrównywania. Obie będą
    > tanie.

    W sumie to żałuje że Ci pomogłem, bo okazuje sie, że Ty jesteś zwykły
    paprok. Rozkręcasz firme remontową a nie wiesz nawet podstawowych rzeczy.
    Naciągasz ludzi na zaliczki czy jak to robisz?

    --
    best regards,
    scream

  • 13. Data: 2009-03-06 08:48:37
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > W sumie to żałuje że Ci pomogłem, bo okazuje sie, że Ty jesteś zwykły
    > paprok. Rozkręcasz firme remontową a nie wiesz nawet podstawowych rzeczy.
    > Naciągasz ludzi na zaliczki czy jak to robisz?

    ale oso chodzi??

    Pozdro.. TK

  • 14. Data: 2009-03-06 10:05:35
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 6 Mar 2009 09:48:37 +0100, Maniek4 napisał(a):

    > ale oso chodzi??

    O jego post na pl.biznes. Okazuje sie, ze to pan budowlaniec, co rozkręca
    firme i dziwi sie że nie ma zleceń. Na szczęście dla potencjalnych
    klientów. O takich jak on opowiada nam potem kiki :)

    --
    best regards,
    scream

  • 15. Data: 2009-03-06 10:15:04
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > O jego post na pl.biznes. Okazuje sie, ze to pan budowlaniec, co rozkręca
    > firme i dziwi sie że nie ma zleceń. Na szczęście dla potencjalnych
    > klientów. O takich jak on opowiada nam potem kiki :)

    Trzeba by rozszyfrowac IP klienta i podeslac namiary Kikiemu, bo jak znam
    zycie to niedlugo ten budowlaniec bedzie u Niego pracowal. :-))

    Pozdro.. TK

  • 16. Data: 2009-03-06 23:03:53
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maniek4 wrote:
    > Użytkownik "scream" <n...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Trzeba by rozszyfrowac IP klienta i podeslac namiary Kikiemu, bo jak
    > znam zycie to niedlugo ten budowlaniec bedzie u Niego pracowal. :-))

    myślisz że do niego lgną wszyscy partacze z całej polski?

  • 17. Data: 2009-03-06 23:28:39
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 7 Mar 2009 00:03:53 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

    > myślisz że do niego lgną wszyscy partacze z całej polski?

    Ja odnioslem takie wrażenie, a Ty nie? :D
    Po kazdym wykonawcy musial poprawiać :D

    --
    best regards,
    scream

  • 18. Data: 2009-03-07 03:53:28
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > Witajcie
    > mam takie pytanie;chodzi mi o wyrównanie ściany do pionu w związku z tym
    > jakiego tynku (zaprawy) mam użyć żeby była niezbyt droga a wydajna i szybko
    > wysychała(ok24h)
    > dzięki za pomoc
    >
    > --
    Dołóż do trochę lepszej zaprawy kleju budowlanego B50 ( chyba tak się nazywa).
    Zrobisz polimerobeton. Stary ale działający wynalazek. Trzyma się wszystkiego od
    grubości warstwy trochę większej niż ziarnko piasku w zaprawie. Grube warstwy na
    pionowych elementach trzeba w kilku podejściach robić. Następna warstwa jak
    poprzednia trochę zwiąże.

  • 19. Data: 2009-03-07 21:01:16
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    Hehehe coś w tym jest ale do was też partacze lgną tylko jeszcze o tym nie
    wiecie :-) Za rok, dwa będzie wiadomo więcej :-)

  • 20. Data: 2009-03-07 21:03:53
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości

    > Hehehe coś w tym jest ale do was też partacze lgną tylko jeszcze o tym nie
    > wiecie :-) Za rok, dwa będzie wiadomo więcej :-)

    Pewnie tak, ale sa tu tez tacy co jakis czas w domach spedzili.:-))

    Pozdro.. TK