  • Data: 2020-05-24 12:50:13
    Temat: Re: wytrzymałość belki żelbetowej -prośba
    Od: Krzysztof Waberski <k...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    dziękuję wszystkim za opinie. Myślałem, że z wytrzymałością będzie lepiej. Jak
    wcześniej wspomniałem, ta belka była dodana "ad hoc" w trakcie budowy, żeby było na
    czym podwiesić rolowane drzwi garażowe, bo do dachu było zbyt wysoko, a architekt
    pierwotnie przewidział drzwi typu "stodołowego".
    Murarze wykorzystali zbrojenie typu "wieńcowego", zalali wszystko z gruszki
    no i tak jest - swoją role spełnia, ale na nic więcej - jak wyszło - nie można
    liczyć.