  • Data: 2019-01-12 12:29:53
    Temat: Re: wyznaczanie poziomu posadzki.
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 12 stycznia 2019 12:23:52 UTC+1 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:
> [...]
    według pomysłu i poziomu, potem drugą według poziomu pierwszej.Najpierw troszku
    gęstego betonu na rurki, a potem rzadszy.I łatę go, łatą.Zatrzeć też trzeba, pacą,
    pacą, w kółeczko...

    > Brawo! :-) Reszta tutaj takich speców, że bez lasera i wylewki jak zupa,
    > się nie da.

    robiłem tak chudziak na fundamencie. Mimo ze uważam ze zrobiłem wyjątkowo porządnie
    nie umywa sie to do precyzji ekipy ekipy od wylewek, którą opisalem wczesniej.

    b.