  • Data: 2019-01-12 14:29:52
    Temat: Re: wyznaczanie poziomu posadzki.
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 12 stycznia 2019 12:29:54 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > robiłem tak chudziak na fundamencie. Mimo ze uważam ze zrobiłem wyjątkowo porządnie
    nie umywa sie to do precyzji ekipy ekipy od wylewek, którą opisalem wczesniej.

    Pytanie z czego Ty robiłeś chudziaka, a z czego ekipa wylewki :)
    Bo wylewka z miksokreta - czyli półsucha, będzie zawsze równa jak stół
    (jeszcze zatarta mechanicznie), a wylewka z betonu kręconego w betoniarce
    nigdy taka nie będzie - woda odparuje/wsiąknie i porobią się góry/doliny
    (czasem większe czasem nie ale porobią się *zawsze*).
    pozdr.

    --
    Adam Sz.