  • 61. Data: 2018-10-17 09:38:45
    Temat: Re: xiaomi / roborock - odkurzacz-robocik
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Wed, 17 Oct 2018 00:30:00 -0700, Lisciasty wrote:
    > Tylko się nie zakochuj bo owce będą zazdrosne, a to by była katastrofa

    Ciche dni mamy obecnie. Ale niech tylko liście przestaną opadać i trawa
    zrówna z ziemią... dziewczyny poczują że mam siano i znów mnie pokochają.
    A wtedy czy mam romans z Robo na boku czy nie to już dla nich będzie bez
    znaczenia.

    Mateusz

  • 62. Data: 2018-10-17 09:41:46
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-10-16 o 22:31, Adam Sz. pisze:

    > No nie? A ile brudu zebrał po pierwszym odkurzaniu? :) Mi wlazł pod meble
    > kuchenne i zeżarł całą trutkę na myszy z małego płaskiego talerzyka.
    > Najpierw miotełką zrobił tym mały rozpiernicz ale potem odkurzył wszystko
    > dokładnie.
    >
    > Jutro wracam z Łodzi do domu - zwykle oznaczało to konieczność odkurzenia
    > miliona kawałków sierści psa, a jutro wrócę do czystego domu :-)
    > Bajer, bajer!

    Jak robocik reaguje na żywe?
    Czyli: jedzie sobie radośnie aby posprzątać w innym miejscu, a tu
    kilkanaście centymetrów przed nim przemaszeruje pies lub pojawi się noga
    jakiegoś przypadkowego przechodnia. Albo jakiś kot wejdzie mu na
    grzbiet, jak on laserkiem kręci.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 63. Data: 2018-10-17 09:46:47
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Wed, 17 Oct 2018 09:35:03 +0200, quent wrote:
    > Jakoś nikt nie ma żeby pożyczyć a kupować w ciemno się trochę boję.
    > Wiem, że to na pewno fajna sprawa i u mnie szczególnie przydatna
    > zwłaszcza, że mam parterówkę

    A to ten pies cały dzień w mieszkaniu siedzi? Do roboty jakiejś wziąłby
    się zamiast tv ciągle oglądać. Jeśli to faktycznie gatunek psa
    mieszkaniowego i tak musi być, to pewno i tak spaceruje od czasu do czasu
    - może odkurzanie mogłoby odbywać się podczas tychże spacerów?

    Mateusz

  • 64. Data: 2018-10-17 09:49:08
    Od: quent <x...@x...com>

    On 17.10.2018 09:46, Mateusz Viste wrote:

> [...]
    > mieszkaniowego i tak musi być, to pewno i tak spaceruje od czasu do czasu
    > - może odkurzanie mogłoby odbywać się podczas tychże spacerów?

    Robot ma odkurzać jak jestem w pracy. Wtedy pies zwykle śpi i obawiam
    się, że jak mu robot koło nosa zacznie jeździć to się wk...i

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 65. Data: 2018-10-17 09:50:33
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Wed, 17 Oct 2018 09:41:46 +0200, Adam wrote:
> [...]
    > kilkanaście centymetrów przed nim przemaszeruje pies lub pojawi się noga
    > jakiegoś przypadkowego przechodnia. Albo jakiś kot wejdzie mu na

    Z kotem to nie wiem bo nie trzymam takiego darmozjada w domu. Z nogą
    natomiast (krzesła, człowieka, baby..) reaguje tak samo: zwalnia,
    ostrożnie podchodzi, obwąchuje, okrąża i starannie odkurza dookoła.

    Mateusz

  • 66. Data: 2018-10-17 10:21:12
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 17 października 2018 09:41:45 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

> [...]
    > kilkanaście centymetrów przed nim przemaszeruje pies lub pojawi się noga
    > jakiegoś przypadkowego przechodnia. Albo jakiś kot wejdzie mu na

    Jak tylko przemaszeruje i zdąży uciec to odkurza bez zmian - na pewno
    to mniejsi przyjaciele przewidzieli na etapie projektowania softu :-)

    Kota nie mam - ale jak taki wejdzie na górę to na bank zatrzyma odkurzacz
    i ten stwierdzi, że utknął bo na tej laserowej wieżyczce jest czujnik
    nacisku - nim rozpoznaje, czy nie wjechał do zbyt niskiej szczeliny.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 67. Data: 2018-10-17 15:03:03
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 17 października 2018 09:38:46 UTC+2 użytkownik Mateusz Viste napisał:
    > zrówna z ziemią... dziewczyny poczują że mam siano i znów mnie pokochają.

    W oczy rzuca się paralela z rodzajem ludzkim :P

    > A wtedy czy mam romans z Robo na boku czy nie to już dla nich będzie bez
    > znaczenia.

    Siano to podstawa :]

    L.

  • 68. Data: 2018-10-17 19:53:51
    Od: pilocik <p...@t...pl>

    W dniu 16.10.2018 o 21:48, kriters pisze:

    > Wkręca, wkręca. U mnie co kilka sprzątań trzeba to rozebrać i czasami z
    > 5 minut wyszarpywać te włosy. Zresztą na to samo mi zwrócił uwagę
    > sprzedawca,
    > użytkownik tego samego odkurzacza.

    u mnie boczna jest czysta ale pod brzuchem bywa sporo zawiniętego
    włosia, pewnie to zależy od ilości długowłosych osobników w domu :)

    po kolorze wnioskuję, że więcej włosia zostawia małżonka niż zwierzaki :D

  • 69. Data: 2018-10-17 19:59:34
    Od: pilocik <p...@t...pl>

    W dniu 17.10.2018 o 09:49, quent pisze:

    > Robot ma odkurzać jak jestem w pracy. Wtedy pies zwykle śpi i obawiam
    > się, że jak mu robot koło nosa zacznie jeździć to się wk...i

    wersja z mopowaniem ale na sucho, z wodą może być problem.
    może Twojemu psu też się spodoba ?

    https://www.youtube.com/watch?v=3mDwT53SxZo

  • 70. Data: 2018-10-17 22:30:58
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 16 października 2018 21:01:49 UTC+2 użytkownik Mateusz Viste napisał:

    > Mopa nie testowałem, później sprawdzę z ciekawości ale sądząc po
    > wyglądzie nie pokładam w tej funkcji większych nadziei.

    Jak będziesz testował - koniecznie zmocz, lekko wykręć i załóż tą frotkę.
    Jak założysz suchą to efekt będzie zerowy. Jak mokrą - to usuwa wszystkie
    ślady - jedyne co to zostawia lekkie smugi po kołach. Ale i tak jest
    znacznie czyściej - ja już 2 tygodnie podłóg nie myłem zwykłym mopem i
    jest bardzo czysto :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.