  • 191. Data: 2019-02-04 09:43:19
    Temat: Re: xiaomi / roborock - odkurzacz-robocik
    Od: n...@g...com

    W dniu poniedziałek, 4 lutego 2019 09:35:49 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:
> [...]
    dysze w moim egzemplarzu. Montuję mokrą szmatkę i po umyciu kilku metrów szmatka jest
    prawie sucha, znaczy nie nawilża się sama. Ja wiem ze na ali te dysze są dostępne za
    półdarmo - ale wymiana ich co 3-4 mycia to jakoś tak na oko trochę za często.
    Zaczęłam używać wody destylowanej - ale też niewiele lepiej. Macie jakiś pomysł
    dlaczego?

    > Ja zawsze mocze szmatę i wyciskam ale nie za mocno. I wystarcza na 3 x
    > mopowanie parteru (wody muszę dolać w połowie) i wtedy nie wysycha :)
    > pozdr.
    >
    > --
    > Adam Sz.

    no i własnie
    ja wody dolewac nie musze bo ma pełno a i tak lata na sucho - stad wniosek ze chyba
    zapychaja sie zaworki/dysze. Nie wiem tylko dlaczego/czym. Niewlasciwej wody uzywam??
    jesli tak to jaka jest ta wlasciwa...

  • 192. Data: 2019-02-04 09:59:28
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 4 lutego 2019 09:43:21 UTC+1 użytkownik n...@g...com
    napisał:

> [...]
    zapychaja sie zaworki/dysze. Nie wiem tylko dlaczego/czym. Niewlasciwej wody uzywam??

    Mi się tak raz zatkały - jak dodałem parę kropel płynu do paneli do wody :)
    Przy kolejnym mopowaniu - susza. Ale zmieniłem filterki i chyba drugi
    miesiąc już śmigają.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 193. Data: 2019-03-21 14:06:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 14 października 2018 11:56:25 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > No cześć :)
    >
    > Kupiłem sobie ostatnio to cacko (https://www.ceneo.pl/59720328) i jak
    > ktoś rozważa normalny odkurzacz VS odkurzacz centralny - dajcie se
    > siana i kupujcie robocika xiaomi - piękna sprawa, od ponad tygodnia
    > sobie jeździ i tak czysto jeszcze nigdy w domu nie miałem :-)
    > pozdr.

    W Biedronce pojawiły się ostatnio podobne urządzenia za polowe ceny xiaomi
    Robot sprzątający smart Hoffen czy jakoś tak się nazywają

  • 194. Data: 2019-03-21 14:08:54
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 21.03.2019 o 14:06, Kris pisze:

    > W Biedronce pojawiły się ostatnio podobne urządzenia za polowe ceny xiaomi
    > Robot sprzątający smart Hoffen czy jakoś tak się nazywają

    LOL, jest bardzo dużo robotów sprzątających za połowę albo i jeszcze
    mniej ceny Xiaomi. Tylko, że sprzątają również, jak nie Xiaomi ;)

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 195. Data: 2019-03-21 14:19:59
    Od: Kris <k...@g...com>

    napisał:

    > LOL, jest bardzo dużo robotów sprzątających za połowę albo i jeszcze
    > mniej ceny Xiaomi. Tylko, że sprzątają również, jak nie Xiaomi ;)
    Wiem że jest
    Sam ostatnio nówkę raz użytego sprzedałem za 150zeta(vROBO TKG RVC 1001)ale ten w
    Biedronce to Smart z aplikacja na smartfona więc może tak samo madry jak xiaomi
    Ten vRobo to głupi był bo jeździł losowo po chałupie i no smarfonem się nie dawał się
    sterować
    Dobry człowiek z OLX dał mi za niego 150zł wiec będzie na kilka lat na worki do
    tradycyjnego Zelmera który się popsuci nie chce;)

  • 196. Data: 2019-03-21 21:39:26
    Od: l...@g...com

    W biedronie to banany można kupić, choć podrożaly prawie do 5 złotych.

  • 197. Data: 2019-03-23 15:00:20
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 21 marca 2019 14:06:38 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > W Biedronce pojawiły się ostatnio podobne urządzenia za polowe ceny xiaomi
    > Robot sprzątający smart Hoffen czy jakoś tak się nazywają

    https://www.purepc.pl/minirecenzje/wideo_robot_sprza
    tajacy_smart_hoffen_z_biedronki_test_i_opinia

    Nie, nie nie i jeszcze raz nie :D
    Jak oszczędzisz to zaraz się zrazisz, sprzedasz i powiesz, że szit.
    To nie ma inteligencji ani pamięci gdzie już był co skreśla go już
    na starcie.

    "W ciągu trwania testów robot ani razu nie ukończył odkurzania całej
    dostępnej przestrzeni bez napotykania błędów wymagających interwencji."

    :-)

    Mój xiaomi już prawie pół roku codziennie walczy i może dwa razy wkręcił
    się w coś (kable z ładowarek) co uniemożliwiło mu dalszą jazdę - po
    zatrzymaniu się wysyła od razu powiadomienie na telefon że trzeba
    zareagować.

    Po prawie pół roku dalej podtrzymuje mój entuzjazm - ten odkurzacz jest
    BOSKI. Przez pół roku normalnego odkurzacza użyłem tylko raz (żeby
    odkurzyć kurze z zakamarków przed świętami), od pół roku podłogi są
    czyste, nie ma śladu po sierści psa, a odkurzacz codziennie zbiera prawie
    pełny pojemnik śmieci :) Czyszczenie pojemnika trwa 15 sekund.

    I podtrzymuje też - olejcie centralny odkurzacz - robocik xiaomi to lepsza
    opcja :-) Czekam na nową wersję (już wyszła ale same kosmetyczne poprawki)
    która będzie miała jak najnowsza roomba - pojemnik na zebrane śmieci przy
    ładowarce które odsysa z robocika po skończonej robocie :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 198. Data: 2019-03-24 01:14:13
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zadna nowosc ze swietny. Z trzy lata temu kupilem prosta zamiatarke i po tygodniu
    napisalem tutaj ze fajna sprawa. Dywagacje czy lepszy jest taki co skanuje od minimum
    kilka razy tanszego co sie odbija specjalnie sensu nie ma bo w obywdu przypadkach
    kluczowe jest systematyczne uzywanie.

  • 199. Data: 2019-03-25 11:13:44
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 23 Mar 2019 07:00:20 -0700 (PDT), w
    <e...@g...c
    om>, "Adam Sz."
    <a...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    >
    > "W ciągu trwania testów robot ani razu nie ukończył odkurzania całej
    > dostępnej przestrzeni bez napotykania błędów wymagających interwencji."

    Ale to w zasadzie bez znaczenia, gdy włączasz odkurzacz codziennie.
    Ważne, by choć raz na tydzień przejechał po każdym miejscu.

    Poza tym z zaoszczędzoną kasę można kupić mopa zmywającego, a taki komplet to
    już zestaw premium :))

  • 200. Data: 2019-03-25 11:58:53
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Mowia ze tylko krowa nie zmienia zdania. Ja zmienilem na temat odkurzacza co jezdzi
    gdzie chce i takiego co sobie sam zaplanuje. Mam taniego co jezdzi gdzie chce. Uwazam
    ze super sprzata. Puszczany na zer codziennie. Znajomemu idea sie spodobala i kupil
    takiego samego co ja. Potem dokupil drogiego co planuje. Z taniego byl i jest w
    dalszym ciagu zadowolony. To dlaczego kupil drogiego? Ja mieszkam w mieszkaniu a on w
    domku. Wyszlo ze dla taniej zamiatarki powierzchnia ok. 40m? jest maksymalna jaka
    moze obsluzyc. Znaczy sie pokoj nie powinien byc wiekszy niz 40m?. On na parterze ma
    praktycznie jedno pomieszczenie. I tania zamiatarka wymiekala, zanim skonczyla to
    zabraklo jej pradu. Ale na pietrze ma male pokoje i korytarz. I tam sprzata tania
    zamiatarka. Z moich skromnych kilkuletnich obserwacji wychodzi ze kluczem do sukcesu
    nie jest cena zamiatarki a to czy sie ja uzywa.