  • 181. Data: 2018-10-26 18:10:58
    Temat: Re: xiaomi / roborock - odkurzacz-robocik
    Od: "J..D" <d...@o...pl>

    Od roku jadę na mainland albo Singapur i wszystko działa. Żadnego flashowania nie
    robiłem.

  • 182. Data: 2018-10-26 19:28:41
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Fri, 26 Oct 2018 09:10:58 -0700, J..D wrote:
    > Od roku jadę na mainland albo Singapur i wszystko działa. Żadnego
    > flashowania nie robiłem.

    Szczęściarz :) Masz więc model chiński, już fabrycznie z chińskim
    firmware. A my z Adamem biedni łyknęliśmy wersję na eksport i teraz
    czekamy jak te żule na PKS.

    Mateusz

  • 183. Data: 2018-11-02 17:24:04
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Fri, 19 Oct 2018 07:04:34 -0700, Adam Sz. wrote:

    > Fakt - ale soft tu nie wystarczy - potrzebny byłby jeszcze jakiś czujnik
    > zapełnienia zbiorniczka.

    Tutaj muszę sprostować. Narzekałem że Robo mógłby przypominać o
    opróżnieniu pojemnika - a przecież robi to.

    Dziś zostałem zaskoczony, kiedy wcisłem mu guzik sprzątania, a ten
    grobowym głosem tylko odpowiedział "pełny brzuszek, kurwa". Dokładnych
    słów nie pamiętam, ale przekaz był właśnie ten. No i faktycznie, pojemnik
    okazał się już mocno upakowany.

    Nie wiem jak to robi - czy ma jakiś sprytny czujnik, czy może zlicza
    ilość sprzątań albo ilość godzin pracy od ostatniego ruszenia pojemnika,
    no ale skutecznie upomina się. Dodam że to Mi Robot mnie w ten sposób
    opierdolił (czyli pierwsza wersja), domniemywam że Roborock zrobiłby to
    samo gdybym i go zaniedbał.

    Mateusz

  • 184. Data: 2018-11-07 23:37:28
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Jako że wątek o Roborocku, to podrzucam linka do jakiejś promocji na to:

    https://www.geekbuying.com/item/Xiaomi-Roborock-Xiao
    wa-E35-Plus-Vacuum-Cleaner-Black-402215.html?utm_sou
    rce=edmprice&utm_medium=EDM&utm_campaign=DMCAH_holid
    ay_20181101_sub-all-buyer-no-eu&utm_content=11-11-sa
    le

    [HK Stock][International Version]Xiaomi Roborock Xiaowa Plus E35 Robot Vacuum
    Cleaner 2000Pa Suction 5200mAh Battery 2 In 1 Sweeping & Mopping - Black
    Item Code: 402215 (8 Reviews)

    Price:
    US$
    314.99

  • 185. Data: 2018-11-16 13:17:56
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Tue, 23 Oct 2018 19:15:22 +0000, Mateusz Viste wrote:

    > U mnie to samo. Dziadowski postęp. To dlatego że mamy wersję Robo na
    > europejski rynek. Na necie znalazłem tutorial jak przeflaszować Robo na
    > normalny (czyt. Chiński) firmware, ale aż tak zdesperowany nie jestem.
    > Poczekam, w końcu rozszerzą nowy firmware i dla nas.

    Wczoraj nowy firmware zawitał w Europie, wirtualne ściany (te faktycznie
    wirtualne, bez magnetycznych cudowań) działają. Do tego robo zapamiętuje
    i rozpoznaje teraz bezbłędnie pomieszczenia w domu. Cud malina!

    Nowy firmware dotyczy tylko Roborocka. Mój drugi sprzątacz (Mi Robot) już
    się nie załapał. Ale jemu to akurat niepotrzebne było, niemniej może w
    przyszłości kitaje wrzucą firmware i jemu, tak jak to było z odkurzaniem
    strefowym.

    Mateusz

  • 186. Data: 2018-11-21 00:32:44
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 16 listopada 2018 13:17:56 UTC+1 użytkownik Mateusz Viste napisał:

    > Wczoraj nowy firmware zawitał w Europie, wirtualne ściany (te faktycznie
    > wirtualne, bez magnetycznych cudowań) działają. Do tego robo zapamiętuje
    > i rozpoznaje teraz bezbłędnie pomieszczenia w domu. Cud malina!

    Też mam i faktycznie - działa. Tylko nie do końca rozumiem / nie
    rozpracowałem / nie wiem czemu nie ma opcji zmiany mapy. Przerzucam go
    czasem na inne kondygnacje - czasem zaczyna wtedy rysować od nowa nową mapę,
    a czasem zaczyna zupełnie bez sensu dorysowywać do istniejącej w losowym
    miejscu. Nie dopracowali tego do końca. Lepiej kupić drugą sztukę na
    drugą kondygnację :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 187. Data: 2018-11-21 16:55:16
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 21 listopada 2018 00:32:46 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > Lepiej kupić drugą sztukę na
    > drugą kondygnację :D

    Pies się pląta pod nogami, dzieci, kobita, 2 odkurzacze i co tam jeszcze,
    pewnego dnia pierdykniesz i nabijesz sobie guza :]

    L.

  • 188. Data: 2018-11-22 16:02:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    Odkąd ten watek ruszył to albo google mi podrzuca reklamy albo zaczęłem na to zwracac
    uwage.
    Praktycznie co kilka dni jakaś nowa promocja mi wyskakuje.
    Najczęściej z chin
    Już ceny do ok 240usd zjechały

  • 189. Data: 2019-02-04 09:15:07
    Od: n...@g...com

    witam
    nad geniuszem Kacperka nie będę się rozwodzić - został już pełnoprawnym członkiem
    familii dorysowanym przez dziecko do portretu rodziny. O czymś to świadczy ;]
    ale takie pytanie odnośnie mopa.
    Jakiej wody używacie? kranówy? odnoszę wrażenie, ze trochę za często zatykają się
    dysze w moim egzemplarzu. Montuję mokrą szmatkę i po umyciu kilku metrów szmatka jest
    prawie sucha, znaczy nie nawilża się sama. Ja wiem ze na ali te dysze są dostępne za
    półdarmo - ale wymiana ich co 3-4 mycia to jakoś tak na oko trochę za często.
    Zaczęłam używać wody destylowanej - ale też niewiele lepiej. Macie jakiś pomysł
    dlaczego?
    pozdrówki

  • 190. Data: 2019-02-04 09:35:47
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 4 lutego 2019 09:15:09 UTC+1 użytkownik n...@g...com
    napisał:

> [...]
    Zaczęłam używać wody destylowanej - ale też niewiele lepiej. Macie jakiś pomysł

    Ja zawsze mocze szmatę i wyciskam ale nie za mocno. I wystarcza na 3 x
    mopowanie parteru (wody muszę dolać w połowie) i wtedy nie wysycha :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.