  • 201. Data: 2019-03-29 21:58:06
    Temat: Re: xiaomi / roborock - odkurzacz-robocik
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 25 marca 2019 11:15:31 UTC+1 użytkownik r...@k...pl napisał:

    > Ale to w zasadzie bez znaczenia, gdy włączasz odkurzacz codziennie.
    > Ważne, by choć raz na tydzień przejechał po każdym miejscu.

    Nie. To ma zasadnicze znaczenie. Odkurzacz bez pamięci i mapy może i przez
    miesiąc nie dotrzeć do niektórych miejsc. Już nie mówiąc o tym, że
    sam ruch (to, jak jeździ i zawraca) ma znaczenie dla dokładniejszego zgarniania
    śmieci do odkurzacza. Xiaomi ma boczny czujnik i najpierw
    wyznacza sobie strefy i jeździ dookoła nich - tj. za każdym uruchomieniem
    przejedzie dokładnie wzdłuż wszystkich ścian z dokładnością 0,5cm (miotełka
    dojdzie wszędzie). Odkurzacz odbijający się od ścian nigdy nie jeździ
    wzdłuż nich, a u mnie np. większość psiej sierści zbiera się zawsze na
    krawędziach / przy ścianach.

    Także jeszcze raz - nie kupujcie robocika bez pamięci i map bo tylko się
    zawiedziecie i normalny odkurzacz będzie ciągle w użyciu.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.