  • 11. Data: 2022-11-05 23:13:10
    Temat: Re: zanieczyszczenie powietrza w naszych okolicach
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 4 Nov 2022 18:11:51 -0700 (PDT), w
    <44418186-2d35-46e4-8bcd-e0f300fcd176n@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    bialowieszczanskiej. Niedługo ludzie będą ze wsi przyjeżdżali do Łodzi żeby poodychac
    świeżym powietrzem.
    > A gdzieś napisali że
    > BARDZO DOBRY (0-50) - oznacza bardzo dobrą jakość powietrza. Gdy wskaźniki świecą
    się na zielono, nie istnieje realne zagrożenie dla zdrowia podczas wykonywania
    jakichkolwiek aktywności na zewnątrz.
    > DOBRY (50-100) - oznacza zadowalającą jakość powietrza. W takim przypadku
    zanieczyszczenia nie stanowią zagrożenia dla zdrowia lub ryzyko jest niewielkie.
    Dopuszcza się dowolną aktywność na zewnątrz bez ograniczeń.
    > UMIARKOWANY (101-150) - oznacza akceptowalną jakość powietrza, ale zanieczyszczenie
    może być zagrożeniem dla osób szczególnie wrażliwych (starszych, chorych, kobiet w
    ciąży i małych dzieci). Warto częściowo ograniczyć aktywność na wolnym powietrzu.

    Norma maks. WHO to 25, a roczna przeciętna maks. to 10.
    Nie wiem skąd te swoje wypierdy bierzesz, ale jak zwykle g* wiesz.

  • 12. Data: 2022-11-05 23:13:45
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 4 Nov 2022 18:43:39 -0700 (PDT), w
    <8fc12769-4175-42e2-b383-d76fc79da5a8n@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    bialowieszczanskiej. Niedługo ludzie będą ze wsi przyjeżdżali do Łodzi żeby poodychac
    świeżym powietrzem.
    > Delhi
    > https://aqicn.org/city/delhi/pl/

    Cieszymy się. Prawie jak w polskich miastach za miesiąc.

  • 13. Data: 2022-11-06 00:48:01
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 5 listopada 2022 o 23:17:10 UTC+1 r...@k...pl napisał(a):
> [...]
    > Norma maks. WHO to 25, a roczna przeciętna maks. to 10.
    > Nie wiem skąd te swoje wypierdy bierzesz, ale jak zwykle g* wiesz.
    Z wyszukiwarki internetowej. Moje szukane informacje zawsze są o kilka pozycji wyżej
    niż twoje.

  • 14. Data: 2022-11-06 11:48:59
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 5 Nov 2022 16:48:01 -0700 (PDT), w
    <c59ea0a6-b2d3-4676-b631-b14a16615349n@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Z wyszukiwarki internetowej. Moje szukane informacje zawsze są o kilka pozycji
    wyżej niż twoje.

    To naucz się korzystać, bo jak zwykle tępe czerwone bzdety zapodajesz.

    "WHO ustaliło normę średniego dobowego stężenia pyłu zawieszonego PM2. 5 na 25
    mikrogramów na metr sześcienny, a roczna norma to 10 mikrogramów na metr
    sześcienny"

  • 15. Data: 2022-11-06 12:41:05
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 6 listopada 2022 o 11:52:40 UTC+1 r...@k...pl napisał(a):
> [...]
    > mikrogramów na metr sześcienny, a roczna norma to 10 mikrogramów na metr
    Bzdury piszesz.

  • 16. Data: 2022-11-06 14:14:36
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 6 Nov 2022 03:41:05 -0800 (PST), w
    <8a8cdf7e-f814-47f0-a0a0-fc7ee86b1faan@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Bzdury piszesz.

    Czytaj uważnie, analfabeto:
    "WHO ustaliło normę średniego dobowego stężenia pyłu zawieszonego PM2. 5 na 25
    mikrogramów na metr sześcienny, a roczna norma to 10 mikrogramów na metr
    sześcienny"

    A w twoim czerwono-ruskim google co podają?

  • 17. Data: 2022-11-06 14:41:33
    Od: Kris <k...@g...com>

    niedziela, 6 listopada 2022 o 14:17:42 UTC+1 r...@k...pl napisał(a):
    .
> [...]
    > mikrogramów na metr sześcienny, a roczna norma to 10 mikrogramów na metr

    A poziomy w Łodzi w ostatnich dniach jak na szybko sprawdziłem to 10-14( w tej chwili
    9)mikrogramie/m3

  • 18. Data: 2022-11-06 15:49:28
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

> [...]
    > sześcienny"
    > A w twoim czerwono-ruskim google co podają?
    Podają według właściwej skali debilu.

  • 19. Data: 2022-11-06 17:02:09
    Od: a a <m...@g...com>

    On Sunday, 6 November 2022 at 15:49:29 UTC+1, 4...@g...com wrote:

    > Podają według właściwej skali debilu.
    PPM to fake

    Każdy biurokrata siedzący cały dzień w papierach wdycha dziennie milion razy więcej
    PM

    Ojciec prowadził księgarnie i jego koledzy pracowali w księgarniach do emerytury, a
    on zmienil wczesniej pracę
    i wszyscy mieli zapadnięte płuca i się leczyli na pylice,m bo wdychali syf i pył z
    ksiązek.\

    Kto prowadzi antykwariat ten choruje na płuca i wygląda jakby mial 1 płuco

  • 20. Data: 2022-11-06 22:30:00

    Sun, 6 Nov 2022 05:41:33 -0800 (PST), w
    <ed6ceedd-cf87-4499-a15d-5de9a9a3b5fcn@googlegroups.
    com>, Kris
    <k...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    > .
    >
    > A poziomy w Łodzi w ostatnich dniach jak na szybko sprawdziłem to 10-14( w tej

    Nie wiem, komuch pisał, że 47. Ja mu wierzę :D

    A teraz:
    "skażenie PM2.5: 115% normy (29 ug/m3). Zanieczyszczenie rośnie."