  • 21. Data: 2022-11-06 22:31:05
    Temat: Re: zanieczyszczenie powietrza w naszych okolicach
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 6 Nov 2022 06:49:28 -0800 (PST), w
    <dc4999d4-aaa3-4086-a818-194a31c2abb4n@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Podają według właściwej skali debilu.

    Skala jest jedna, analfabeto :D ug/m3.

    A twoim matrixie jaką się posługujecie?

  • 22. Data: 2022-11-06 22:31:43
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 6 Nov 2022 08:02:09 -0800 (PST), w
    <aa208641-e4cb-400c-9f0e-7422f306e4a9n@googlegroups.
    com>, a a
    <m...@g...com> napisał(-a):

    > PPM to fake

    a potem

    > Każdy biurokrata siedzący cały dzień w papierach wdycha dziennie milion razy więcej
    PM

    > Ojciec prowadził księgarnie i jego koledzy pracowali w księgarniach do emerytury, a
    on zmienil wczesniej pracę
    > i wszyscy mieli zapadnięte płuca i się leczyli na pylice,m bo wdychali syf i pył z
    ksiązek.\

    > Kto prowadzi antykwariat ten choruje na płuca i wygląda jakby mial 1 płuco

    Następny geniusz :D

  • 23. Data: 2022-11-06 22:57:54
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 06 Nov 2022 22:30:00 +0100, w
    <n...@4...com>, "r...@k...pl"
    <r...@k...pl> napisał(-a):

    > Sun, 6 Nov 2022 05:41:33 -0800 (PST), w
    > <ed6ceedd-cf87-4499-a15d-5de9a9a3b5fcn@googlegroups.
    com>, Kris

    > Nie wiem, komuch pisał, że 47. Ja mu wierzę :D
    >
    > A teraz:
    > "skażenie PM2.5: 115% normy (29 ug/m3). Zanieczyszczenie rośnie."

    No jednak rośnie :)

    Powtórna 27, Łódź:

    PM2.5 365% 55ug/m3

    Norma WHO (dobowa): 15 ug/m3
    PM2.5 to zanieczyszczenia powietrza o średnicy 2,5 mikrometra (jedna tysięczna
    milimetra) lub mniej.

  • 24. Data: 2022-11-06 23:22:26
    Od: Kris <k...@g...com>

    niedziela, 6 listopada 2022 o 22:32:56 UTC+1 r...@k...pl napisał(a):
    > Sun, 6 Nov 2022 05:41:33 -0800 (PST), w
    > <e...@g...com>, Kris

    > Nie wiem, komuch pisał, że 47. Ja mu wierzę :D

    Delikatnie mówiąc dość mocno się pogrążasz.
    Z białymi różami na Bałuty w ramach przeprosin do Zenka powinieneś podreptać;)

  • 25. Data: 2022-11-07 00:08:20

    Sun, 6 Nov 2022 14:22:26 -0800 (PST), w
    <5452b284-e36b-4df8-83e8-ed3ea09bc41dn@googlegroups.
    com>, Kris
    <k...@g...com> napisał(-a):

    > Delikatnie mówiąc dość mocno się pogrążasz.
    > Z białymi różami na Bałuty w ramach przeprosin do Zenka powinieneś podreptać;)

    O, to napisz ile powinienem zobaczyć w takim razie:
    https://imgur.com/bGJj8EI

    Może monitor mi przekłamuje...