  • Data: 2009-10-28 19:34:48
    Temat: Re: zmywarka do zabudowy electrolux
    Od: Mamut <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > tj ELECTROLUX ESL 66010
    >
    > Ma ktos takie cuś ? Jakie opinie ?

    mam praktycznie odpowiednik tej tyle ze wolnostojąca. Przez rok nic
    zlego sie nie dzieje. Ale skorzystalem z promocji na gwarancje 5letnią
    wiec mam jeszcze 4 lata spokoju. Co do ilosci programow i bajerow to
    osoba wyzej ma racje w 95% uzywasz jednego programu, 5 % drugiego a
    reszty nigdy. A bajery... sa po to zeby cie przyciagnać przy zakupie
    potem zapominasz o tym.