  • 11. Data: 2017-04-24 16:28:31
    Temat: Re: Remont płotu
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2017-04-24 o 16:01, Pete pisze:
    > Problem taki, że w Polszcze to i stary szpadel i/albo używane gumowce
    > potrafią ukraść.
    > Jaki kraj, takie ogrodzenie.

    Rzecz w tym, że według mnie, to jak zechcą to i tak ukradną. Czy płot
    będzie czy nie...
    Rodzicom kiedyś tzw. "firma polonijna" albo po prostu złomiarze,
    potrafili wejść normalnie przez niezamkniętą furtkę, pójść do tyłu do
    ogrodu, otworzyć sobie kolejną furtkę w płocie ogradzającym podjazd od
    ogrodu i z niego wynieść kupę żelastwa, która tam akurat była tymczasowo
    składowana...
    Można? Można. A wszędzie w chacie okna, płoty itp.

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 12. Data: 2017-04-24 16:49:32
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-04-24 o 16:28, Kżyho pisze:

> [...]
    > składowana...
    > Można? Można. A wszędzie w chacie okna, płoty itp.

    Ale jak ktoś Ci łazi 'po obejściu' to nie może się tłumaczyć, że zabłądził.
    A tacy 'błędni rycerze' są najgorsi. Bo niby tylko przechodzi, ale
    przypadkiem mu się do rąk coś przyklei.
    I przed kimś takim ma to zabezpieczać.

    Bo jak ktoś przyjdzie po duże rzeczy, to od tego jest policja (tfu) i
    ubezpieczenie. A mniejszych pierdół nikt nie zgłasza bo nie ma sensu i
    tylko wk... zostaje

    --
    Pete

  • 13. Data: 2017-04-24 17:07:16
    Od: Alzem ??????????? <a...@b...by>

    Panowie, zamiast gadać, może który zechce podjąć się realizacji wymiany
    ogrodzenia.
    Praca do wykonania jest w Toruniu.
    Sam bym się podjął, lecz mieszkam na drugim końcu kraju.

  • 14. Data: 2017-04-24 17:59:19
    Od: abomito <a...@w...pl>

    > Ja z tych mniej więcej powodów auta nie zamykam jak na przed posesją podjeździe czy
    w innym publicznym miejscu stawiam
    > Już co najmniej raz dzięki temu kosztów uniknąłem.
    No nie wiem, nie wiem.
    Też nie zamykam samochodów.Raz gnój wybił szybę , żeby wziąć torbę.Wprawdzie była
    pusta( choc ładna) ale pod nią było kilka ważnych dokumentów- póżniej znalazłem
    fragmenty w okolicznym lasku.
    Drugom razem wybili szybę, żeby wzięć stare radio ( nie wiedzieli, że nie działa) i
    głośniki z tyłu...
    W szerokim świecie - oprócz niższych płotów jest jeszcze większa ilość broni-
    i stosowme prawo.Wprawdzie i u nas o stosowną broń łatwiej.Przyzwoity
    czarnoprochowiec jest znakomity na złodziei, choć na zombi zupełnie się nie sprawdza.
    Tyle, że złodziej w Polsce się takich utrudnień nie spodziewa, a sam właściciel się
    boi że pójdzie siedzieć.O tym, że sie boi strzelić do człowieka- nie wspomnę. To
    częsty problem na całym świecie...
    pozdro.abomito

  • 15. Data: 2017-04-24 18:22:58
    Od: abomito <a...@w...pl>

    A jeśli chodzi o trzmielinę i inne ziela na żywoploty:
    Miewałem, i nikomu nie polecam. Początkowo rosna wolno i jakiś dodatkowy płot jest
    potrzebny.Potem rośnie jak wśiegłe i trzeba ciągle formować.Wpeawdzie zajmuje coraz
    więcej powierzchni( i czasu), ale wszelka zwierzyna (zarówno pies, jak i hultaj
    zwyczajny) se tylko morde podrapać.Sa rośline bardziej agresywne, np dzika róża czy
    berberys, ale przed dziećmi trzeba ja chronic płotem.więc i tak w plecy.
    Nawet niewinny bluszcz potrafi udusic dowolne drzewo, jeśli mu pozwolić.A cały czas
    pilnować?

  • 16. Data: 2017-04-24 18:27:09
    Od: abomito <a...@w...pl>

    > Praca do wykonania jest w Toruniu.
    > Sam bym się podjął, lecz mieszkam na drugim końcu kraju.

    No bez jaj!
    Toruń jest prawie w środku, a Polska to nie jest duży kraj.Dasz radę!

  • 17. Data: 2017-04-24 20:21:27
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 24 kwietnia 2017 15:57:38 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > "Duży "bogaty" płot to warto wleźć zobaczyć"- tak zły człowiek może kombinować
    > Ja z tych mniej więcej powodów auta nie zamykam jak na przed posesją podjeździe czy
    w innym publicznym miejscu stawiam

    ROTFL :-) Ty nie zamykasz bo chcesz, zeby ukradli :-)
    Slyszales kiedys, zeby komus ukradli multiple? :-)

    --
    Adam Sz.

  • 18. Data: 2017-04-24 21:14:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 24 kwietnia 2017 20:21:29 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > ROTFL :-) Ty nie zamykasz bo chcesz, zeby ukradli :-)
    > Slyszales kiedys, zeby komus ukradli multiple? :-)

    Dresy z BMW nawet do kradzieży Multipli zdolne
    http://x3.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_bRLIfY72MleM
    FOQAWxqTsk8DaK8kQ4z5.jpg

  • 19. Data: 2017-04-24 21:30:05
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-04-24 o 15:48, Kżyho pisze:

    > Starczy zerknąć na amerykańskie dzielnice z domkami. Ta, prawie nikt
    > jakiś wielkich płotów, zwłaszcza od przodu nie stawia

    Może dlatego, że tam każdy ma broń?

  • 20. Data: 2017-04-25 08:05:14
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 24 kwietnia 2017 21:30:07 UTC+2 użytkownik nadir napisał:

    > Może dlatego, że tam każdy ma broń?

    moze dlatego ze taki zwyczaj. A ja dzis w nocy wylazlem z wyrka bo mi sie
    przypomnialo ze okna w aucie otwarte, lepiej zeby nie zamokło.
    A plotu przed domem (anie broni) nie mam...

    b.