    From: Ikselka <i...@g...pl>
    Subject: Sąsiedztwo - kwiaty i warzywa.
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Date: Thu, 5 May 2016 18:45:11 +0200

    Poszukuję zestawienia dotyczącego wzajemnych pozytywnych i negatywnych
    oddziaływań (allelopatii) roślin kwiatowych i warzywnych, z naciskiem na
    obie te grupy łącznie. O aksamitkach i nagietkach w warzywniku wiem, ale
    chciałabym więcej innych kwiatków między warzywa wtłoczyć.
    Czysto "warzywne" zestawienia znajduję, sama też mam o tym jakieś pojęcie,
    jednak chciałabym w tym roku mieć ogródek kwiatowo-warzywny, taki w stylu
    romantycznym, wiejskim - jeden taki bardzo urokliwy widziałam swego czasu i
    zapadł mi on bardzo w pamięć. Na realizację może i trochę późno, ale mam w
    szklarence wysiane spore już rozsady różnych kwiatów, to jeszcze zdążę je
    powtykać tu i ówdzie między wschodzące warzywka :-)
    Ktoś pomoże w poszukiwaniach?