  • 11. Data: 2009-03-23 12:25:22
    Temat: Re: Siatka przed nornicami?
    Od: "atman" <r...@w...pl>

    Użytkownik <i...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:e242ad4c-ad79-4897-a9dd-7a18b5c0c17b@g19g2000yq
    l.googlegroups.com...
    On 23 Mar, 13:09, "atman" <r...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik <i...@g...pl> napisał w
    > wiadomościnews:7f239677-1097-4ad4-8382-5e12e4be967a@
    o36g2000yqh.googlegroups.com...
    > On 23 Mar, 00:50, kpawlak <kpawlak/./\"wytnij.to\"/...@asme.pl> wrote:
    >
    > > i...@g...pl pisze:
    >
    > fotka ?

    Mam gdzieś na płytach, ale na tamtych zdjęciach akurat ten pojemnik
    nie był dokładnie pokazany - lepiej zrobię zdjęcie specjalnie, z
    bliska. Tylko naładuję baterię aparatu, w tym tyg. zamieszczę zdjęcia.

    Przydałyby się ;)

  • 12. Data: 2009-03-23 15:22:38
    Od: i...@g...pl

    On 23 Mar, 12:58, i...@g...pl wrote:

    > ziemi, gdzie rosną iglaki w tym pojemniku - jest to rodzaj ceglanej
    > prostokątnej donicy wkomponowanej w ceglaną barierkę tarasu, o wym.
    > m.w. 1,2mx1,0cm.

    Pomyłka jest oczywista - 1,2mx1,0m.

  • 13. Data: 2009-03-23 19:28:09
    Od: JerzyN <0...@m...pl>

    atman pisze:

> [...]
    > nie był dokładnie pokazany - lepiej zrobię zdjęcie specjalnie, z
    > bliska. Tylko naładuję baterię aparatu, w tym tyg. zamieszczę zdjęcia.

    Prędzej ci swoją nago przyśle niż tego co opisała.
    ;-)

    --
    pozdr. Jerzy

  • 14. Data: 2009-03-23 23:13:57
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 23 Mar 2009 20:28:09 +0100, JerzyN napisał(a):

    l.googlegroups.com...
    o36g2000yqh.googlegroups.com...

    > Prędzej ci swoją nago przyśle niż tego co opisała.
    > ;-)

    Dupa, nie facet. Nie przyślę zdjęć tego, co opisałam, bo podam link całej
    grupie, żeby zobaczyła, dupku. I nawet ty obejrzysz, bo przecież nie
    zdzierżysz. Niektóre osoby z grup były u mnie i widziały, tępaku. Co za
    ordynus. Jaki ty musisz być w życiu dopiero! - rzygać się chce.
    :->

  • 15. Data: 2009-03-24 00:46:26
    Od: "piotrh" <p...@t...pl>

> [...]
    > zdzierżysz. Niektóre osoby z grup były u mnie i widziały, tępaku. Co za
    > ordynus. Jaki ty musisz być w życiu dopiero! - rzygać się chce.

    Współczuję chłopu :(
    Nie, ....... nie Jerzemu.

  • 16. Data: 2009-03-24 07:55:19
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 24 Mar 2009 01:46:26 +0100, piotrh napisał(a):

    > Współczuję chłopu :(

    Czego? - że jest meżczyzną, a nie jak ty i nowaczek szują i babą?

    > Nie, ....... nie Jerzemu.

    Jerzemu? - Jerzy to imię męskie :->

  • 17. Data: 2009-03-24 08:20:13
    Od: Bbjk <b...@g...pl>

    > Czego? - że jest meżczyzną, a nie jak ty i nowaczek szują i babą?

    I tak oto ta grupa, wzorem innych, wchodzi na wyższe poziomy.
    --
    Basia

  • 18. Data: 2009-03-24 09:28:07
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 24 Mar 2009 09:20:13 +0100, Bbjk napisał(a):

    > I tak oto ta grupa, wzorem innych, wchodzi na wyższe poziomy.

    A czemu to niby do mnie? - pisz do nowaczka, chama.

  • 19. Data: 2009-03-24 09:30:49
    Od: "Dirko" <i...@g...com>

    W wiadomości news:gqa540$rg3$2@inews.gazeta.pl Bbjk
    <b...@g...pl> napisał(a):

    > I tak oto ta grupa, wzorem innych, wchodzi na wyższe poziomy.

    Hejka. Dobrym sposobem jest ignorowanie psychopatów.
    Pozdrawiam utrapieńczo Ja...cki
    PS Może wzorem maskotki ogłosić konkurs na trola-psychola (kołka) grupowego?

  • 20. Data: 2009-03-24 09:45:09
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 24 Mar 2009 10:30:49 +0100, Dirko napisał(a):

    > W wiadomości news:gqa540$rg3$2@inews.gazeta.pl Bbjk

    > Hejka. Dobrym sposobem jest ignorowanie psychopatów.
    > Pozdrawiam utrapieńczo Ja...cki
    > PS Może wzorem maskotki ogłosić konkurs na trola-psychola (kołka) grupowego?

    Po co? Koń jaki jest - każdy widzi.