  • 1. Data: 2010-07-28 19:41:44
    Temat: Siem chwalem
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Dnia 26 lipca roku 2010 odebrałem pozwolenie na użytkowanie :)

    Mogę z całą odpowiedzialnością powiedzieć, że jestem spełnionym mężczyzną -
    dom postawiłem, syn ma już 4 lata, drzew nasadziłem kilkanaście :)

    Pozdrawiam,
    MW

  • 2. Data: 2010-07-28 19:45:12
    Temat: Re: Siem chwalem
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik wolim napisał:
> [...]
    >
    > Mogę z całą odpowiedzialnością powiedzieć, że jestem spełnionym mężczyzną -
    > dom postawiłem, syn ma już 4 lata, drzew nasadziłem kilkanaście :)

    Kongratulejszyns,
    skończyła się epoka budowy, zacznie się epoka remontów :)
    A tak serio to gratuluję i życzę by syn i dom dostarczali ci tylko
    radości a drzewa wyrosły pod samo niebo.

    pozdrawiam
    rafał

  • 3. Data: 2010-07-28 19:46:22
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Użytkownik "wolim" <n...@t...pisz> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Mogę z całą odpowiedzialnością powiedzieć, że jestem spełnionym
    > mężczyzną - dom postawiłem, syn ma już 4 lata, drzew nasadziłem

    Aha! Wszystkim rozpoczynającym budowę życzę powodzenia - wcale nie była to
    droga przez mękę i można powiedzieć, że zaczynam tęsknić za budową - już
    rozglądam się za kolejną działką :)

  • 4. Data: 2010-07-28 22:18:47
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "wolim" <n...@t...pisz> wrote in message
> [...]
    >
    > Mogę z całą odpowiedzialnością powiedzieć, że jestem spełnionym
    > mężczyzną - dom postawiłem, syn ma już 4 lata, drzew nasadziłem

    Gratul;acje :-)

    Tylko ten pierwszy dom dla wroga, drugi będzie dla ciebie :-)

  • 5. Data: 2010-07-28 23:16:21
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    > Gratul;acje :-)
    >
    > Tylko ten pierwszy dom dla wroga, drugi będzie dla ciebie :-)

    Nie nie... to szło tak:

    Pierwszy dla wroga,
    Drugu dla przyjaciela,
    Trzeci dla siebie ;)

    Przyłączam się do gratulacji, oby się dobrze i szczęśliwie mieszkało !!! :)

    Aleksander.

  • 6. Data: 2010-07-29 03:59:43
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    wolim pisze:
    > Dnia 26 lipca roku 2010 odebrałem pozwolenie na użytkowanie :)
    >
    > Mogę z całą odpowiedzialnością powiedzieć, że jestem spełnionym mężczyzną -
    > dom postawiłem, syn ma już 4 lata, drzew nasadziłem kilkanaście :)

    Gratulacje :-)

    Teraz moje pytania... o ile zechcesz powiedzieć :-)

    Jak długo budowałeś?
    Czy duży dom?
    Ile wyniosła Cię budowa w złotych :-) ?
    Może jakieś fotki... :-)
    I najważniejsze... Czy sam proces odbioru budynku był skomplikowany i
    uciążliwy?

    pozdr.
    robercik-us

  • 7. Data: 2010-07-29 06:44:45
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    > Aha! Wszystkim rozpoczynającym budowę życzę powodzenia - wcale nie była to
    > droga przez mękę i można powiedzieć, że zaczynam tęsknić za budową - już
    > rozglądam się za kolejną działką :)

    To dokładnie tak samo jak u mnie;)))
    Gratuluje.

    Krzysiek

  • 8. Data: 2010-07-29 15:48:24
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Użytkownik "robercik-us" <r...@p...onet.pl> napisał

    > Jak długo budowałeś?

    Zacząłem w marcu 2008, wprowadziłem się we wrześniu 2009, ale nie chciało mi
    się załatwiać odbioru (choć dom był wykończony w całości). Może dałoby się
    szybciej, ale większość wykończeniówki w środku robiłem sam. Sam także
    docieplałem (zarówno poddasze jak i ściany zewnętrzne).

    > Czy duży dom?

    Nieduzy. Razem z poddaszem, które zaadaptowałem wyszło jakieś 130m2.
    Projekt Wierzba z pracowni Horyzont z niewielkimi zmianami.

    > Ile wyniosła Cię budowa w złotych :-) ?

    Razem z wyposażeniem kuchni oraz najważniejszymi meblami (wypoczynek, pokój
    dziecięcy, sypialnia) nie wyszło więcej jak 330-340 tysięcy.

    > Może jakieś fotki... :-)

    Aparat się zepsuł - jak naprawię, będę się chwalił :)

    > I najważniejsze... Czy sam proces odbioru budynku był skomplikowany i
    > uciążliwy?

    Dla mnie nie był zupełnie uciążliwy. Praktycznie wszystkie papiery
    skompletowała mi firma projektowa - załatwiła także pozwolenie na
    użytkowanie. Ja dostarczyłem tylko mapkę powykonawczą. Poza mapką
    załatwienie wszystkich formalności zajęło niecałe 2 tygodnie. Na samą mapkę
    czekałem ok. 2 miesięcy, ale nie zależało mi na czasie, więc nie ponaglałem
    geodety. Nie pytaj ile taka przyjemność kosztuje (skompletowanie papierów i
    załatwienie pozwolenia na użytkowanie), bo firma robiła mi to na zasadzie
    przysługa za przysługę :)

    Teraz czeka mnie jeszcze przepisanie umowy na prąd z budowlanego na docelowy
    (chyba G1).

    Pozdrawiam,
    MW

  • 9. Data: 2010-07-29 22:18:59
    Od: "sadyl" <s...@p...onet.pl>

    > Mogę z całą odpowiedzialnością powiedzieć, że jestem spełnionym mężczyzną -
    > dom postawiłem, syn ma już 4 lata, drzew nasadziłem kilkanaście :)

    W obliczu załamania systemu emerytalnego tudzież ekspansji arabstwa do Europy,
    proponowałbym, abyś poprzestał na 4 drzewach za to spłodził kilkunastu synów
    (córki też się przydadzą) :]

    http://wyborcza.pl/1,75477,8184508,Nasi_zli_imigranc
    i.html?utm_source=Nlt&utm_medium=Nlt&utm_campaign=17
    21538
    http://www.wykop.pl/ramka/412937/koszmar-w-niemiecki
    ch-szkolach/

    pozdrawiam
    sadyl

  • 10. Data: 2010-07-30 08:22:18
    Od: wolim <w...@i...pl>

    On 30 Lip, 00:18, "sadyl" <s...@p...onet.pl> wrote:

    > W obliczu załamania systemu emerytalnego tudzież ekspansji arabstwa do Europy,
    > proponowałbym, abyś poprzestał na 4 drzewach za to spłodził kilkunastu synów
    > (córki też się przydadzą) :]

    Hehe... drugie w drodze. Poczęte już w nowym domu, chociaż jeszcze
    przed odbiorem :)
    Więcej nie planuje się.

    Pozdrawiam,
    MW