  • 11. Data: 2010-07-31 10:49:05
    Temat: Re: Siem chwalem
    Od: AW <w...@c...pl>

    W dniu 2010-07-29 00:18, kiki pisze:

    > Gratul;acje :-)
    >
    > Tylko ten pierwszy dom dla wroga, drugi będzie dla ciebie :-)

    Drug dla przyjaciela, a dopiero trzeci dla siebie :-)

    Pozdrawiam
    wujo

  • 12. Data: 2010-08-01 11:31:30
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Hehe... drugie w drodze. Poczęte już w nowym domu, chociaż jeszcze
    > przed odbiorem :)
    > Więcej nie planuje się.
    >
    > Pozdrawiam,
    > MW

    Przylaczam sie do zyczen. No i koniecznie trzeba to jakos
    zakonserwowac, zeby nie rozlecialo sie :)

    Pozdrawiam
    KADAR

  • 13. Data: 2010-08-04 08:45:07
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > To dokładnie tak samo jak u mnie;)))

    zboczency!!! ;P

    :))))))))
    sir

  • 14. Data: 2010-08-04 17:25:13
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 28 Lip, 21:41, "wolim" <n...@t...pisz> wrote:
    > Dnia 26 lipca roku 2010 odebrałem pozwolenie na użytkowanie :)
    >
    > Mogę z całą odpowiedzialnością powiedzieć, że jestem spełnionym mężczyzną -
    > dom postawiłem, syn ma już 4 lata, drzew nasadziłem kilkanaście :)
    >
    > Pozdrawiam,
    > MW

    Gratuluje !

    Moj kolega nie dokonczyl domu - obecnie niszczeje, wszystkie sadzonki
    sa regularnie obzerane przez sarny i zajace, a zona czeka na "in
    vitro".

  • 15. Data: 2010-08-08 19:57:31
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "wolim" <n...@t...pisz> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Mogę z całą odpowiedzialnością powiedzieć, że jestem spełnionym
    > mężczyzną - dom postawiłem, syn ma już 4 lata, drzew nasadziłem

    Zapomniałeśc o jednym - zabić wroga ;)
    --
    Jackare

  • 16. Data: 2010-08-09 15:57:07
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik Jackare napisał:
    > Użytkownik "wolim" <n...@t...pisz> napisał w wiadomości

    > Zapomniałeśc o jednym - zabić wroga ;)

    Nie. Wrogowi to się sprzedaje ten dom co się go pobudowało= - i buduje
    się następny. Ten można sprzedać przyjacielowi - dla siebie to trzeci
    będzie w sam raz.

    --
    Darek