  • 11. Data: 2017-05-17 20:27:34
    Temat: Re: Słowiki śpiewają...
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 16.05.2017 o 22:44, Ikselka pisze:
> [...]
    sweek-pl,artykuly,285390,1.html

    ciaz-funkcjonuje-3115313.html

    > Wyjątek potwierdzający regułę. I tylko tyle.

    > Z Twoich podatków, czy z moich? Jeśli to pierwsze, to OK.
    > Mnie nikt nie dawał i nie daje "wsparcia" - ani na początku, ani nigdy -
    > tylko wciąż bierze ode mnie na wsparcie dla nierobów. Co miesiąc - czy
    > zarobię, czy nie, muszę zanieść okrągły tysiączek minimum.
    > Na szczęście niedługo emerytura - zamiast zanosić będę dostawać, co czyni
    > różnicę. PODWÓJNĄ co do kwoty.

    Dofinansowanie nierentownych kopalń, w latach 80, 90 i nadal
    jakoś nie budzi takich emocji.

    Krycha.

  • 12. Data: 2017-05-17 20:54:30
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 17.05.2017 20:27, Krycha pisze:

    > Dofinansowanie nierentownych kopalń, w latach 80, 90 i nadal
    > jakoś nie budzi takich emocji.

    No bo pegeerowcy nie palili opon pod Sejmem.

  • 13. Data: 2017-05-18 09:55:31
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "collie" <c...@v...pl> napisał w wiadomości

    > No bo pegeerowcy nie palili opon pod Sejmem.

    Hejka. Warto przeczytać ten wywiad z byłym dyrektorem PGR-u a i tak nie
    sposób z zewnątrz ocenić sytuację dyżurnego chłopca do bicia jakim zawsze
    były PGR-y

    http://www.pomorska.pl/rolnictwo/art/7223094,byly-ja
    kie-byly-ale-zywily-dokladnie-20-lat-temu-zlikwidowa
    no-panstwowe-gospodarstwa-rolne,id,t.html

    Pozdrawiam patologicznie Ja...cki