  • 21. Data: 2018-12-11 18:56:06
    Temat: Re: Sprawność Elektrometa 25 na wungiel
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Chyba Cie pogrzalo ze sprawnoscia pieca kaflowego. Jak ma 30% to nalezy to uznac za
    cud i niezwykla wprawe i doswiadczenie palacza.

  • 22. Data: 2018-12-11 19:05:44
    Od: Jacek <k...@a...com>

    > Chyba Cie pogrzalo ze sprawnoscia pieca kaflowego. Jak ma 30% to nalezy to uznac za
    cud i niezwykla wprawe i doswiadczenie palacza.
    Idą dalej tym tropem, to kurna chata z zatkanym wylotem ma sprawność
    100% a uwzględniając kondensację nawet do 110 ;-)
    Jacek

  • 23. Data: 2018-12-11 19:26:45
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ale tylko pod warunkiem ze wersalka i szafa sie pala.

  • 24. Data: 2018-12-11 19:54:16
    Od: Jacek <k...@a...com>

    > Ale tylko pod warunkiem ze wersalka i szafa sie pala.
    No wiesz. Dziś w radio podawali, że część uczestników szczytu
    klimatycznego COP24 w Katowicach po raz pierwszy w życiu widziała śnieg.
    Niektórzy poszli kupić skarpety do sandałów, a prawdopodobnie jutro
    kupią pierwsze w życiu półbuty.
    https://www.radio.katowice.pl/zobacz,40397,Zima-zask
    oczyla-uczestnikow-COP24-audio-.html#.XBAHk3T6hEY

    Tak więc wszystko przed nami.
    Jacek

  • 25. Data: 2018-12-11 20:32:10
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-12-10 o 19:31, collie pisze:

    > Oj tam, przy takim druciarstwie wpięcie przy pompie licznika wodociągowego
    > nie będzie się specjalnie wyróżniać. I już mamy rzeczywistą wydajność pompy
    > z dokładnością do 0,001m3/h.
    Bzdura, liczniki wodociągowe mają zbyt duże opory przeplywu, taki pomiar
    można
    sobie w collie wsadzić.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 26. Data: 2018-12-11 21:07:08
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 11 grudnia 2018 12:54:18 UTC-6 użytkownik Jacek napisał:
> [...]
    > kupią pierwsze w życiu półbuty.
    > https://www.radio.katowice.pl/zobacz,40397,Zima-zask
    oczyla-uczestnikow-COP24-audio-.html#.XBAHk3T6hEY

    Tak tak, niech jeszzce napisza ze widelcow nie widzieli ani tramwajow czerwonych.

    W zyciu spotkalem mase ludzi z roznych miejsc na swiecie i nijak nie byli tak
    oderwani od rzeczywistosci jak sie sugeruje.

    Nie wspominajac o tym ze ci pontoniarze maja kase i na ponton (1000-5000USD) i na
    ajfona. A mnie na sam bilet na ponton nie stac.

    Smiesza mnie takie niusy robiace z afryki czy innych biednych miejsc takie zacofanie.
    Oni nie sa zacofani, oni doskonale wiedza co i jak jest na swiecie.
    W znakomitej wiekszosci znaja angielski i maja internet.

  • 27. Data: 2018-12-11 21:27:17
    Od: "Jarek" <jarek@pl>

    > U mnie 4 tony schodza na ogrzanie domu 130m3, ocieplonego a temperatura w
    > srodku 27 stopni.

    Tylko 27? Tak zimno? ;)

  • 28. Data: 2018-12-11 23:39:16
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 11.12.2018 21:07, s...@g...com wrote:

> [...]
    zacofanie. Oni nie sa zacofani, oni doskonale wiedza co i jak jest na swiecie.
    > W znakomitej wiekszosci znaja angielski i maja internet.

    Dokładnie, ci murzyni na pokaz to robili.

  • 29. Data: 2018-12-12 09:48:30
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 11.12.2018 o 23:39, KIKI pisze:

    oderwani od rzeczywistosci jak sie sugeruje.

    ajfona. A mnie na sam bilet na ponton nie stac.

    zacofanie. Oni nie sa zacofani, oni doskonale wiedza co i jak jest na swiecie.

    > Dokładnie, ci murzyni na pokaz to robili.

    Co nie zmienia faktu, że poznałem osoby, które śnieg widziały kiedyś raz
    w życiu za dzieciaka i nigdy już potem i nie były one z Afryki, a z
    Belgii co ciekawe :)

    Pzdr

    --
    /__/_* /

  • 30. Data: 2018-12-12 10:20:10
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 11 grudnia 2018 18:40:00 UTC+1 użytkownik Zenek napisał:
    > tą rurą, więc z tony węgla uzyskujesz jedynie 15% ciepał w domu, reszta leci
    > w komin i rurą do gruntu.

    Nie lubię węgla ale takie brednie to już lekka przesada :>

    L.