  • 11. Data: 2016-02-15 21:06:25
    Temat: Re: Śruby do kominka
    Od: "M." <...@n...pl>

    W dniu 2016-02-14 o 19:16, Cavallino pisze:
> [...]
    > Czy śruby do kominka muszą być jakieś specjalne?
    >
    > Czy muszę szukać jakichś specjalnych śrub odpornych na temperaturę, czy
    > wystarczy zwykła śruba, względnie nierdzewna?
    > Kominek jest używany sporadycznie.
    >
    > Druga sprawa - śruba skrzywiła się w momencie małego strzału w kominku,
    > który spowodował, że trochę popiołu zostało wyrzucone na pokój.
    > Pewnie przytkał się komin i w kominku powstało nadciśnienie, które
    > znalazło ujście wyginając najsłabszy element.
    >
    > Bo pewnie raczej nie jest możliwe, żeby to wygięcie śruby spowodowało
    > taki wystrzał, to raczej był skutek a nie powód zdarzenia?

    Jeśli masz sztywne łącze wkładu z kominem, to możliwe, że nagrzała się
    za bardzo rura podłączeniowa a ten "strzał" to było wygięcie się blachy.
    Raczej wątpię, by ci się "przytkał" komin.

    M.

  • 12. Data: 2016-02-15 22:45:56
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 15.02.2016 o 21:06, M. pisze:

    > Jeśli masz sztywne łącze wkładu z kominem, to możliwe, że nagrzała się
    > za bardzo rura podłączeniowa a ten "strzał" to było wygięcie się blachy.
    > Raczej wątpię, by ci się "przytkał" komin.

    Tak, połączenie jest sztywne.
    Mogło i tak być, bo jak później oglądałem i komin i kominek, to paliło
    się normalnie. Niemniej bez wizyty kominiarza, nawet na wszelki wypadek,
    kominka nie rozpalę.

  • 13. Data: 2016-02-15 23:01:22
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Dobrze ci poszlo ale juz wystarczy bo sie pokapuja ze ich w chuja zrobiles.

  • 14. Data: 2016-02-16 16:56:42
    Od: wolim <n...@p...tu>

    > Po urodzeniu wysmyknales sie pielegniarce z rak?

    Rozczulasz mnie :)

  • 15. Data: 2016-02-16 20:35:42
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 16.02.2016 o 16:56, wolim pisze: