  • 21. Data: 2015-09-27 18:19:17
    Temat: Re: Stacja pogodowa jaka ?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 27 września 2015 17:48:35 UTC+2 użytkownik Irokez napisał:

    > Czujniki do komputera czy telefonu są droższe od kompletnej stacji. I w
    > zakupie i potem w eksploatacji.

    A do czego to wifi w stacji pogodowej?

  • 22. Data: 2015-09-27 18:27:34
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Kris napisał:

    > A do czego to wifi w stacji pogodowej?

    Do komunikacji z komputerem czy telefonem. Tańszej w zakupie i potem
    w eksploatacji. Do takich wniosków doszedłem drogą dedukcji.

    --
    Jarek

  • 23. Data: 2015-09-27 22:10:04
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A moze to chodzi o to ze jak ma sie komputer albo telefon to sobie mozna sprawdzic
    jaka jest i z bardzo duza, na kilka godzin do przodu praktycznie stu procentowa
    pewnoscia jaka bedzie pogoda. W takiej sytuacji najlepsza syper hiper z bateriami na
    sto lat indywidualna stacje pogodowa mozna sobie w dupe wsadzic. Oczywiscie
    sprawdzanie w necie nie wyklucza posiadania za oknem termometru za 5 zlotych.