  • 11. Data: 2015-08-12 07:56:20
    Temat: Re: Stacja pogodowa jaka ?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 12 sierpnia 2015 07:51:43 UTC+2 użytkownik Kris napisał: zl
    > A jakich danych od stacji pogody potrzebujesz?
    > Ja od ładnych kilku lat używam urządzenia zakupionego za ok. 30 zł w Biedronce.
    Działa ok, baterie raz na pół roku w czujniku zewn. wymieniam
    > http://produkty-z-bdr.blogspot.com/2015/01/stacja-po
    godowa-z-biedronki.html

    Błędny link.
    Taką mam
    http://tech.wp.pl/kat,1009783,title,Kolorowa-stacja-
    pogodowa-Hama-EWS-120,wid,13891644,wiadomosc.html

  • 12. Data: 2015-08-13 09:32:35
    Od: PeJot <P...@s...pl>

    W dniu 2015-08-12 o 07:51, Kris pisze:

    > A jakich danych od stacji pogody potrzebujesz?
    > Ja od ładnych kilku lat używam urządzenia zakupionego za ok. 30 zł w Biedronce.
    Działa ok, baterie raz na pół roku w czujniku zewn. wymieniam

    Mam jakąś stację z Lidla. Czujnik zewn. działał na baterii CR2025 i
    podobnie co pół roku wymagał wymiany baterii. To jest wspólna cecha
    taniej elektroniki: prądożerność. Można to obejść stosując zamiast
    baterii litowych o małej pojemności zewnętrzne zasilanie w postaci 2xAA.
    Taki zmodyfikowany czujnik u mnie działa ok. 3 lat bez wymiany baterii.

    Co do dokładności, to w sumie i tak wszystko rozbija się o miejsce i
    sposób zainstalowania czujnika. Różnica temperatury po nasłonecznionej i
    nienasłonecznionej stronie budynku może być i 10 stopni.

    --
    P.Jankisz

  • 13. Data: 2015-09-01 14:46:20
    Od: Xaltuton <a...@p...z.tym.rowniez.xaltuton.com>

    <k...@g...com> wrote:

    >Ja od ładnych kilku lat używam urządzenia zakupionego za ok. 30 zł w Biedronce.
    Działa ok, baterie raz na pół roku w czujniku zewn. wymieniam
> [...]

    Mam stacje za 3 stowy, oryginalne baterie (2xAA) napedzaja zewnetrzny czujnik juz 4
    lata i nie byly
    wymieniane, pomimo, ze zdarzaly sie przez ten czas mrozy pod - 25, a latem odbite
    slonce codziennie
    podgrzewa czujnik przez godzine do ponad 40stopni. Baterie jakies noname, dolaczone
    do stacji :)

    --
    hominis est errare, insipientis in errore perseverare

  • 14. Data: 2015-09-01 17:50:39
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Taka za trzy stowy to powinno dawac sie sterowac pogoda.

  • 15. Data: 2015-09-03 20:27:42
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2015-09-01 o 14:46, Xaltuton pisze:

> [...]
    slonce codziennie
    > podgrzewa czujnik przez godzine do ponad 40stopni. Baterie jakies noname, dolaczone

    Wątpię, aby były noname, znajomy budował czujniki do uli, to mi
    opowiadał o bateriach jakie zastosował, teraz nie pamiętam jakie to
    były, ale zwykła bateria kosztuje kilka zł, tamta około 30 zł. Jak się
    dowiem, co to za baterie, to dam znać.

  • 16. Data: 2015-09-20 00:23:36
    Od: dsw <d...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 10 sierpnia 2015 10:33:27 UTC+2 użytkownik mirko napisał:
    > Jaka polecacie stacje pogodową bezprzewodową? chodzi mi o dokładne dane
    > i żeby zakres temp był od -40 do + 50

    Ja kiedyś ojcu kupiłem taką stację z wiatromierzem (coś podobnego do tego:
    http://www.nagrzewanie.pl/742,pl-radiowa-stacja-pogo
    dowa-te831x.html) jakiejś niemieckiej firmy nazwy nie pamiętam (zdaje się, że
    3-literowa).
    Bateria na wiatromierzu trzyma 1,5-2 lata (i co tyle czasu trzeba wdrapać się na dach
    w celu wymiany). Baterie jakieś takie zwykłe-lepsze. Najczęściej wymieniana jest
    bateria w czujniku na ścianie - wytrzymuje mniej niż rok. No i w samym
    urządzeniu/wyświetlaczu, też roku nie wytrzyma). A, czujnik deszczu... wymieniana
    chyba była raz, czyli wytrzymuje jakieś 3-4 lata, mimo, że jest w znacznej odległości
    od domu.

    No, ale to nie mieści się w podanym budżecie.

    pozdr

  • 17. Data: 2015-09-25 22:16:55
    Od: Tomasz Dąbrowski <a...@s...home.pl>

    Ja od dwóch lat używam stacji Netatmo. Jest moduł wewnętrzny i zewnętrzny.
    Nowa wprawdzie trochę droższa, ale można kupić używaną.
    Są na Allegro. Żadnych problemów. Dostęp przez Wi-Fi z komputera jak i z
    telefonu.

    Pozdrawiam,
    Tomasz Dąbrowski

    Użytkownik "mirko" napisał w wiadomości grup
    .pl...

  • 18. Data: 2015-09-25 22:26:41
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 25 września 2015 22:18:40 UTC+2 użytkownik Tomasz Dąbrowski napisał:
> [...]
    > Nowa wprawdzie trochę droższa, ale można kupić używaną.
    > Są na Allegro. Żadnych problemów. Dostęp przez Wi-Fi z komputera jak i z
    A do czego przydaje się dostęp przez wifi do stacji pogodowej?

  • 19. Data: 2015-09-25 23:31:02
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 25 Sep 2015 13:26:41 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > A do czego przydaje się dostęp przez wifi do stacji pogodowej?

    Ja się pytam, do czego komu stacja pogodowa, skoro już ma się ten komputer
    czy telefon...

  • 20. Data: 2015-09-27 17:48:33
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2015-09-25 o 23:31, Ikselka pisze:

    > Ja się pytam, do czego komu stacja pogodowa, skoro już ma się ten komputer
    > czy telefon...

    Czujniki do komputera czy telefonu są droższe od kompletnej stacji. I w
    zakupie i potem w eksploatacji.

    --
    Irokez