  • 11. Data: 2014-10-06 13:00:39
    Temat: Re: Sterownik temperatury Auraton economic a głowica termostatyczna
    Od: aga <a...@n...eu>

    To jeszcze raz

    Ustawiam w pokojowym 21

    W tych pokojach gdzie przebywam, regulator na 5 - wiec temp jak sie nie
    myle bedzie na poziomie 21 stopni

    W pozostałych mam sie pobawic pokretłami i zobaczyc jaka jest
    temperatura. ( wystarczyła by 17 stopni )

    tak ?

  • 12. Data: 2014-10-06 17:28:51
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    aga wrote:
> [...]
    > nie myle bedzie na poziomie 21 stopni
    >
    > W pozostałych mam sie pobawic pokretłami i zobaczyc jaka jest
    > temperatura. ( wystarczyła by 17 stopni )

    mniej więcej tak, z tym że tam gdzie stoi regulator to na max
    odkręcasz , jeżeli są otwarte przestrzenie z kilkoma grzejnikami i tam
    stoi regulator to naturalnie tam wszędzie otwarte na max
    pobaw się trochę z tym to później tylko trochę pokręcisz na więcej
    kiedy przyjdą duże mrozy

    jeffrey

  • 13. Data: 2014-10-06 18:25:58
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2014-10-06 08:55, aga pisze:

    > Hmm no tak, ale np jak ustawiłam na 21 stopni to piec się wyłączał, a
    > jak ustawie np na 28 stopni to piec bedzie cały czas chodził.
    >
    > Mysle ze jak ustawiłam te 21 stopni na pokojowym to w tych pokojach w
    > ktorych bede siedziala zawor na max tj na 5 ( i mysle ze bede miala 21
    > stopni tak jak ustawione w pokojowym) , a w tych ktorych nie to na 3,
    > lub calkiem zakrece.
    > Tylko boje sie ze jak calkiem zakrece w tych pokojach ktorych nie
    > przebywam to zeby grzyb na sciany nie wszedl - przy jakiej temp wchodzi
    > grzyb

    To może inaczej: do tej pory, jak nie miałaś głowic termostatycznych,
    tylko sterownik pokojowy, to byłaś zadowolona? Tzn. potrafiłaś tym
    sterownikiem wyregulować temperaturę w całym domu?

  • 14. Data: 2014-10-06 19:01:46
    Od: aga <a...@n...eu>

    > To może inaczej: do tej pory, jak nie miałaś głowic termostatycznych,
    > tylko sterownik pokojowy, to byłaś zadowolona? Tzn. potrafiłaś tym
    > sterownikiem wyregulować temperaturę w całym domu?

    Mieszkam od niedawna w tym domu, wiec zimy nie miałam jeszcze ;) i
    wymienili mi na głowice termostatyczne bo tamte były stare

  • 15. Data: 2014-10-18 21:01:53
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2014-10-01 o 10:23, aga pisze:
> [...]
    > temperatury. I teraz mam pytanie. Jak ustawie temp w sterowniku
    > pokojowym czy jak to sie nazywa, to na jaki stopien ustawic glowice ??

    Sterownik temperatury do pomieszczenia, które najszybciej się wychładza
    i na temperaturze którego najbardziej nam zależy. W tym pomieszczeniu
    *nie może być głowicy termostatycznej lub musi być ona ustawiona na 5*.
    W reszcie pomieszczeń temperatura wg uznania do regulacji głowicami.
    Gdyby w którymś ewidentnie było za zimno, trzeba dać grzejnik większej
    mocy lub ustawić większą kryzę na zaworze ( jeżeli jest ).

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem