eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanie › Szachowy Jogging - codziennie 10 parti szachów na chess.com Gram codziennie 10 i więcej parti szachów na chess.com gram 10-minutowe na poziomie amatorskim, bez rankingu, bo są relaksujące. Potem będę grał 5-minutowe, aby dziennie rozegrać 20 parti

  • 1. Data: 2023-05-12 15:52:02
    Temat: Szachowy Jogging - codziennie 10 parti szachów na chess.com Gram codziennie 10 i więcej parti szachów na chess.com gram 10-minutowe na poziomie amatorskim, bez rankingu, bo są relaksujące. Potem będę grał 5-minutowe, aby dziennie rozegrać 20 parti
    Od: a a <m...@g...com>

[...]

    Ciekawe jak to wpływa na poziom satysfakcji, gdy się wygrywa ponad 90%
    parti.

    W ciągu roku planuje rozegrać 3000 parti

  • 2. Data: 2023-05-12 16:09:27
    Temat: Re: Szachowy Jogging - codziennie 10 parti szachów na chess.com Gram codziennie 10 i więcej parti szachów na chess.com gram 10-minutowe na poziomie amatorskim, bez rankingu, bo są relaksujące. Potem będę grał 5-minutowe, aby dziennie rozegrać 20 part
    Od: M M <m...@g...com>

    Nie ma to wiele wspólnego z tematyką grupy - ale polecam też lichess.org :)

  • 3. Data: 2023-05-12 19:14:10
    Od: a a <m...@g...com>

    On Friday, 12 May 2023 at 16:09:29 UTC+2, M M wrote:
    > Nie ma to wiele wspólnego z tematyką grupy - ale polecam też lichess.org :)

    Dzięki, nie znałem
    Podobają mi się 30 sekundowe animacje

    https://lichess.org/tv

    Ale nadal nie wiem cc=zy się pisze 10 parti czy 10 partii ?

    Aby budować makówa musi być sprawna

    Dla mnie szachy to świadomość, że dokoła czają się przeciwnicy, których celem jest
    wygrana ze mną.

    Na co dzień spotykam samych przyjaciół ;)