  • 11. Data: 2017-08-25 22:11:17
    Temat: Re: Szlifowanie podłogi sz. mimośrodową
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-08-25 o 16:49, Maciek pisze:

    > Tekst roku :)

    Eee tam tekst, sąsiadów oglądał :)

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 12. Data: 2017-08-25 22:35:00
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 25 sierpnia 2017 16:50:56 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
> [...]
    naucz pracować i zrobisz szybko tanio i dobrze.

    > Jest problem z tym "naucz". Nie umiem jej wyczuć i już. Swojej nie mam, ale
    > wziąłem kiedyś z wypożyczalni i nic z tego. Godzinę próbowałem, ale mi
    > uciekała w bok.

    Nie wiem czy nie stwierdze truizmu czy moze jednak wyjasnie nieco:

    Taka "froterka" wlasnie dokladnie tak powinna dzialac.
    Włączasz i tak ustawiasz kąt uchwytu aby powoli sie przemieszczała w bok. W
    kontrolowany bok.
    I nie za szybko.
    To jest ta magia.
    Nie to aby ja utrzymać w miejscu i kierować w boki/przód/tył.

    sednem jest to aby maszyna nie za szybko nie za wolno sobie uciakała w bok. Jak
    dojdziesz do sciany to zmieniasz kąt i jedzie tak samo w druga strone.

    Uwierz mi. Ja zrobilem taśmówką prawie 80m2 parkietu. Nie polecam mimo ze to nie
    makabra.
    Taka froterka zrobisz 10x szybciej i 100x wygodniej.

  • 13. Data: 2017-08-26 12:49:46
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 25 Aug 2017 13:35:00 -0700 (PDT), s...@g...com napisał(a):

    > sednem jest to aby maszyna nie za szybko nie za wolno
    >sobie uciakała w bok. Jak dojdziesz do sciany to
    >zmieniasz kąt i jedzie tak samo w druga strone.

    Wiem, pokazywał mi cykliniarz. Niestety kiepsko mi szło to balansowanie.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 14. Data: 2017-08-27 16:01:07
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-08-26 o 12:49, Maciek pisze:

    > Wiem, pokazywał mi cykliniarz. Niestety kiepsko mi szło to balansowanie.

    Ale to proste jak ... jazda na rowerze.

    Rączka w górę - maszyna jedzie w jedną stronę.
    Rączka w dół - maszyna goni w drugą stronę.

    Musisz wyczuć balans.
    Jak wyczujesz, to poprowadzisz jednym palcem, dosłownie.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam