  • 11. Data: 2009-02-08 12:05:18
    Temat: Re: Trzy fazy (?) i płyta indukcyjna
    Od: "tpsa" <o...@w...pl>

    Użytkownik "Michał Sobkowski" <m...@f...adres.invalid> napisał w
    wiadomości news:gml2dp$f48$1@inews.gazeta.pl...
    > On 2/7/2009 11:25 PM, tpsa wrote:
    > Dziwi po co sprawdzać, czy nie wystarczą dwie fazy, skoro w mieszkaniu ma
    > albo 1, albo 3. :-)
    >
    > MS
    > --
    > Michał Sobkowski, Poznań

    To dziw się dalej a producenci płyt produkuja 2 fazowe między innymi po to
    aby 3 fazę wykorzystać na zespolony z płytą piekarnik.

  • 12. Data: 2009-02-08 14:17:04
    Od: Michał Sobkowski <m...@f...adres.invalid>

    On 2/8/2009 1:05 PM, tpsa wrote:

> [...]
    >

    > To dziw się dalej a producenci płyt produkuja 2 fazowe między innymi po
    > to aby 3 fazę wykorzystać na zespolony z płytą piekarnik.
    No wiem, Jarek też wie, i co z tego? Przeczytaj pytanie rozpoczynające
    wątek i pomyśl, jaki sens ma podpowiedź "Sprawdź, czy na pewno
    potrzebujesz 3 fazy do tej kuchenki. IMO w większości przypadków
    wystarczają dwie."
    Przeciez Piotrek ma przyłącze albo z 1 fazą, albo z trzema. Po co ma
    sprawdzać, czy wystarczą dwie? Co mu to da?

    MS

    --
    Michał Sobkowski, Poznań
    http://www.man.poznan.pl/~msob/