  • 91. Data: 2014-08-11 10:10:22
    Temat: Re: [OT} Re: Ułatwienia w budowie domów?
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    news:ls9t0s$dbn$1@dont-email.me...
    > Czy KNP ma program?
    > Oni jako jedyna partia mają konkretny program.
    > O emerytach mówią, piszą. Trzeba poszperać w necie.

    a bedziesz łaskaw przytoczyc tu odpowiednie fragmenty? w koncu jako
    zwolennik wiesz gdzie szukac.

    b.

  • 92. Data: 2014-08-11 10:34:34
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-08-11 10:10, Budyń wrote:
    > Użytkownik "quent" <x...@x...com> napisał w wiadomości
    >

    > a bedziesz łaskaw przytoczyc tu odpowiednie fragmenty? w koncu jako
    > zwolennik wiesz gdzie szukac.

    Szukać ze Ciebie nie będę. Google obsłużysz sobie sam.

    Emerytury częściowo:
    - ze sprzedaży majątku państwowego
    - z podatku celowego (spłata długów po obecnym systemie), mniej niż pół
    obecnego zus
    - z VAT, który ruszy z kopyta w związku ze zniesieniem pod. doch. i
    uwolnieniem gospodarki
    - dla tych w okolicy 60-tki - alternatywne systemy przejściowe.

    + dobrowolne ubezpieczenia dla nowych bo jeśli ubezpieczenie takie jest
    dla człowieka korzystne - zawrze je sam.

    W obecnym systemie nie ma żadnych pieniędzy. Mógł się kręcić jakoś za
    czasów Bismarcka, ale nie przy obecnej dzietności.
    Ten system zbankrutował i jest sztucznie podtrzymywany przy życiu dzięki
    temu że dokładamy do niego rocznie miliardy złotych.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 93. Data: 2014-08-12 10:53:32
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 11 Aug 2014 10:34:34 +0200 osobnik zwany quent napisał:

    > Szukać ze Ciebie nie będę. Google obsłużysz sobie sam.
    >
    > Emerytury częściowo:
    > - ze sprzedaży majątku państwowego

    którego?

    - z podatku celowego (spłata długów
    > po obecnym systemie), mniej niż pół obecnego zus

    czyli dodatkowy podatek

    > - z VAT, który ruszy z kopyta w związku ze zniesieniem pod. doch. i
    > uwolnieniem gospodarki

    mrzonki

    > - dla tych w okolicy 60-tki - alternatywne systemy przejściowe.

    jakie?

    masz jeszcze jakieś fajne pomysły?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 94. Data: 2014-08-12 11:25:21
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-08-12 10:53, masti wrote:
    > masz jeszcze jakieś fajne pomysły?

    To nie moje pomysły.

    Ale mam swój dla mastiego, fajny! - głosowanie na peło.

  • 95. Data: 2014-08-12 12:13:23
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2014-08-11 10:34, quent wrote:
> [...]
    >
    > + dobrowolne ubezpieczenia dla nowych bo jeśli ubezpieczenie takie jest
    > dla człowieka korzystne - zawrze je sam.

    Jak rozumiem udało się ten plan uzupełnić *wiarygodnymi* liczbami oraz
    odnieść do *całości* budżetu.

    To, że taki budżet ma się bilansować to jest oczywista oczywistość.

    W każdym innym przypadku powyższy pomysł to IMHO fantasmagorie warte
    dokładnie tyle i papier na którym zostaną zapisane.

    > W obecnym systemie nie ma żadnych pieniędzy. [...]

    > Ten system zbankrutował i jest sztucznie podtrzymywany przy życiu dzięki
    > temu że dokładamy do niego rocznie miliardy złotych.

    To jest przecież oczywista oczywistość i chyba nikt rozsądny powyższego
    nie kwestionuje (nie piszę o publicznych deklaracjach).

    Ale co z tego, skoro IMHO dowolny z potencjalnych wybrańców albo nie ma
    jaj, albo nie ma rozumu, albo i jednego i drugiego ażeby coś z tym
    zrobić. I spycha problem na następców.

    Piotrek

  • 96. Data: 2014-08-12 15:10:09
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 12 Aug 2014 11:25:21 +0200 osobnik zwany quent napisał:

    > To nie moje pomysły.

    ale twierdzisz, zę są świetne

    > Ale mam swój dla mastiego, fajny! - głosowanie na peło.

    czyli jednak zgadzasz się, że to nie są pomysły tylko mżonki.

  • 97. Data: 2014-08-12 15:16:45
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-08-12 15:10, masti wrote:

    > ale twierdzisz, zę są świetne

    Większość pomysłów, które uważam za dobre, nie są moje... niestety.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 98. Data: 2014-08-12 15:53:34
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 12 Aug 2014 15:16:45 +0200 osobnik zwany quent napisał:

    > Większość pomysłów, które uważam za dobre, nie są moje... niestety.

    pomysł to jest coś co się da zrealizować. To co pokazałeś to są albo
    marzenia albo kłamstwo.
    Równie dobrze program możnaby skróci do hasła: Wszyscy będą piękni,
    młodzi, zdrowi i bogaci.

  • 99. Data: 2014-08-12 17:12:18
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-08-12 15:53, masti wrote:

    > pomysł to jest coś co się da zrealizować. To co pokazałeś to są albo
    > marzenia albo kłamstwo.
    > Równie dobrze program możnaby skróci do hasła: Wszyscy będą piękni,
    > młodzi, zdrowi i bogaci.

    Nie ma wyjścia.
    To co mamy teraz nie może trwać. W ZUS nie ma *żadnych* pieniędzy.
    Nie ma o czym dyskutować w takim razie, chyba, że masti poda jakieś
    inne, lepsze rozwiąznie.
    Pewnie jak zwykle nie poda.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 100. Data: 2014-08-12 18:05:08
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-08-12 17:12, quent pisze:

> [...]
    > To co mamy teraz nie może trwać. W ZUS nie ma *żadnych* pieniędzy.
    > Nie ma o czym dyskutować w takim razie, chyba, że masti poda jakieś

    Masti może nie poda, ale ja chętnie podam.
    Otóż nigdzie nie jest zapisane, że ZUS to jedyny sposób finansowania
    osób starych. A czemuż to nie mamy płacić na nich z podatków?
    Mamy rozdmuchany budżet pełen wyciekających grubych milionów.

    Urzędnik to taka figura, która potrafi wydać każdą kwotę. Dostanie
    milion na jakieś zadanie - to wyda ten milion. Dostałby na to samo pół -
    i też by wystarczyło. Trzeba w końcu zacząć wydawać pieniądze
    RACJONALNIE i okaże się, że na ludzi starych nie zabraknie. Wiadomo, że
    nadzór nad budżetem państwa (a to kwota tak ogromna, że niewyobrażalna
    wręcz) mają często ludzie bez żadnych kwalifikacji i to oni lekką ręką
    wydają tu i tam.

    A to całe gadanie o tym, że nie ma na emerytury - to taki bat na
    społeczeństwo, żeby za bardzo nie podskakiwało.

    --
    MN