  • 11. Data: 2018-11-16 10:27:19
    Temat: Re: Umowa na prąd
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Kilkaset to przedzial od 200 do 999, taka definicje znalazlem w necie. Jak placisz
    200 i jestes w drugiej grupie podatkowej to na logike przy wzroscie ceny pradu o 30%
    zaplacisz miesiecznie drozej o 30 zlotych. Na logike bo rosnie cena pradu ktora teraz
    stanowi mniej niz polowe ceny

    ignoruję informację że tylko ci w II grtupie podatkowej bo skąd PGE ma
    wiedzieć czy jestem kasiasty czy nie. Definicja prawidłowa - tyle ze
    rachunki i prognozy się zmieniają przyjmij 400-600 i to, ze nie jestem w
    II grupie.
    Nie wierzę w to, że szaraczki nie odczują. Nawet jeśli dadzą jakiś
    amortyzator (np URE zabroni zmienić g11 g12) to za rok on zniknie...
    pamiętaj, że za niecały rok mamy parlamentarne a po nich choćby potop
    (lub benzyna po 7)

  • 12. Data: 2018-11-16 12:18:47
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu piątek, 16 listopada 2018 10:27:24 UTC+1 użytkownik sirapacz napisał:
    > pamiętaj, że za niecały rok mamy parlamentarne a po nich choćby potop
    > (lub benzyna po 7)

    A w 2020 jebnie nas niedotrzymanie procentów OZE, miało być 15% teraz
    ledwo 11,5% i pomimo pierdolenia nieogarniętego ministra energii
    za diabła nie damy rady tego osiągnąć. Ja sobie zawczasu nawrzucam
    więcej foto na dach ;)

    L.

  • 13. Data: 2018-11-19 13:30:10
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

> [...]
    > ledwo 11,5% i pomimo pierdolenia nieogarniętego ministra energii
    > za diabła nie damy rady tego osiągnąć. Ja sobie zawczasu nawrzucam

    a ja coś czuje zacznę iść w eksperymenty za radą kogutka w używane
    panele. Co prawda nie zrobie pierdyliona KW ale zobaczę na kilku
    panelach sens.

  • 14. Data: 2018-11-19 15:58:39
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 19 listopada 2018 13:30:19 UTC+1 użytkownik sirapacz napisał:

    > a ja coś czuje zacznę iść w eksperymenty za radą kogutka w używane
    > panele. Co prawda nie zrobie pierdyliona KW ale zobaczę na kilku
    > panelach sens.

    dom czy mieszkanie?
    poczytaj o bańce w czechach
    może stamtąd ?