  • 1. Data: 2015-06-22 20:05:17
    Temat: Ustawa śmieciowa pyranko
    Od: Kris <k...@g...com>

    Powie mi ktoś czy gmina ma obowiązek odbioru resztek roślinnych, trawy itp? U mnie i
    w jednej z sąsiednich gmin dają brązowe worki i odbierają bez problemu raz w
    miesiącu. Jednak w jeszcze innej gminie gdzie jestem wspołwłaścicielem domu odpadow
    zielonych nie odbierają. Wolno im tak, czy to lokalna radosna interpretacja ustawy?

  • 2. Data: 2015-06-22 20:18:21
    Temat: Re: Ustawa śmieciowa pyranko
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 22 czerwca 2015 20:05:18 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
> [...]
    zielonych nie odbierają. Wolno im tak, czy to lokalna radosna interpretacja ustawy?

    U nas chyba ograniczyli odbior zielonych, pisali w jakims lokalnym portalu, ze
    zdarzalo sie, ze przed domami wystawiane bylo np. 100 workow "brazowych" - jeden
    kurs robili do jednego domu ;-) Skoro ograniczyli, to pewnie gmina moze sobie
    dowolnie to interpretowac... Cos mi dzwoni w uszach o nakazie kompostowania
    ale nie wiem czy to melodia przyszlosci czy tylko tak sobie pisali, a szukac
    nie mam czasu teraz :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2015-06-23 08:50:06
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

> [...]
    > innej gminie gdzie jestem wspołwłaścicielem domu odpadow zielonych nie
    > odbierają. Wolno im tak, czy to lokalna radosna interpretacja ustawy?

    Wolno im segregować na tyle frakcji ile chcą - więc może nie być frakcji
    "zielonej". Wtedy obierki wrzucasz do normalnych (zmieszanych) a trawy i
    liści nikt od Ciebie nie odbiera - nie ma takiego obowiązku.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 4. Data: 2015-06-23 12:23:56
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2015-06-22 o 20:05, Kris pisze:
> [...]
    zielonych nie odbierają. Wolno im tak, czy to lokalna radosna interpretacja ustawy?

    U nas w Poznaniu w okresie letnim zielone obierają raz w miesiącu
    (chociaż chyba teraz od czerwca nawet zmienili harmonogram i co 2
    tygodnie). W zimie nie, ale nie ma potrzeby za bardzo, za to można
    zawsze samemu zawieźć i oddać za darmo na jedno z trzech tzw. "gratowisk".

    Pzdr
    --
    /__/_* /