  • 151. Data: 2015-02-03 13:25:21
    Temat: Re: Uszczelnienie wędzarni.
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 2 Feb 2015 19:45:27 -0600, Pszemol napisał(a):

    > "XL" <i...@g...pl> wrote in message

    > Toż Ty Twierdzisz, że "myślałam, że żeby coś wiedzieć, to samemu trza".
    > Bądź więc konsekwentna - albo zmień swoją "teorię" albo przestań się
    > wypowiadać na każdy temat bo jedno z drugim daje efekt hipokryzji.

    To nie ejst moja teoria - tylko tych, co mi zarzuty riobią własnie tak je
    motywując. Albo czytaj uwaznie, alebo się nie odzywaj.

  • 152. Data: 2015-02-03 14:31:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "XL" <i...@g...pl> wrote in message

    > A co TY wiesz o aspektach BHP i o mnie? - może mam uprawnienia BHP?

    A co to ma do rzeczy w kwestii "żeby coś wiedzieć, to samemu trza"?

  • 153. Data: 2015-02-03 14:32:48
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "XL" <i...@g...pl> wrote in message

    > Uhmmm... dawaj dalej :-]

    Cóż więcej można dodać... nic.

    > Nawet lepiej.

    Nowy Leonardo Da Vinci? :-)
    Wszechstronnie uzdolniony ekspert od BHP, ortografii i rębaków
    elektrycznych?

  • 154. Data: 2015-02-03 14:33:35
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "XL" <i...@g...pl> wrote in message

    > Jak będziesz 30 lat pracował _na swoim_,
    > to się dowiesz, że "nudne" to jest tylko gdy się pracuje u kogoś 3-)

    Są jak widać różne definicje tego co "ciekawe".

  • 155. Data: 2015-02-03 14:35:52
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "XL" <i...@g...pl> wrote in message

    > To nie ejst moja teoria - tylko tych, co mi zarzuty riobią własnie tak je
    > motywując. Albo czytaj uwaznie, alebo się nie odzywaj.

    FYI: jak będę miał taką ochotę to się będę odzywał niezależnie
    od tego jaką masz opinię na temat mojego czytania... :-)

    A co do teorii, to Ty tak napisałaś, nikt inny.

  • 156. Data: 2015-02-03 23:10:42
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 3 Feb 2015 07:32:48 -0600, Pszemol napisał(a):

    > "XL" <i...@g...pl> wrote in message

    > Cóż więcej można dodać... nic.

    > Nowy Leonardo Da Vinci? :-)

    Wersja damska.

    > Wszechstronnie uzdolniony ekspert od BHP, ortografii i rębaków
    > elektrycznych?

    Pierwsze dwa słowa - 100 % trafne.

  • 157. Data: 2015-02-03 23:11:08
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 3 Feb 2015 07:33:35 -0600, Pszemol napisał(a):

    > "XL" <i...@g...pl> wrote in message

    > Są jak widać różne definicje tego co "ciekawe".

    Pracujesz u kogoś, czy na swoim?

  • 158. Data: 2015-02-03 23:11:50
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 3 Feb 2015 07:35:52 -0600, Pszemol napisał(a):

    > "XL" <i...@g...pl> wrote in message

    > FYI: jak będę miał taką ochotę to się będę odzywał niezależnie
    > od tego jaką masz opinię na temat mojego czytania... :-)
    >
    > A co do teorii, to Ty tak napisałaś, nikt inny.

    A se pisz. Moja opinia ma to w...

  • 159. Data: 2015-02-04 07:14:49
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "XL" <i...@g...pl> wrote in message

    > Wersja damska.

    O tak? 8-o

    > Pierwsze dwa słowa - 100 % trafne.

    No już nie bądź taka skromna, przecież wiesz że reszta też 100% trafne!

  • 160. Data: 2015-02-04 07:15:40
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "XL" <i...@g...pl> wrote in message

    > Pracujesz u kogoś, czy na swoim?

    Później Ci powiem... jak się lepiej poznamy ;-)