  • 11. Data: 2011-04-09 10:40:21
    Temat: Re: Uwaga dmucha
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości
    news:4da02e45$1@news.home.net.pl...
    > Bardzo prosto - nie mam tego kartongipsowego paskudztwa ;->
    > Wszystkie ściany w domu mam drewniane :D

    a to dziekuje -wole zeby mój wyglądał jak betonowy :-)

    b.

  • 12. Data: 2011-04-09 10:40:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.04.2011 12:40, Budyń pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa"<a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    wiadomości news:4da02e45$1@news.home.net.pl...

    > a to dziekuje -wole zeby mój wyglądał jak betonowy :-)

    Błeee, nie lubię betonu... ;)

  • 13. Data: 2011-04-09 11:52:06
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Budyń napisał:
    > Jak przyjdzie trąba powietrzna - a takie bywają jak z 2 lata temu pod czestochową -
    to dach padnie, zresztą mury też.

    No pewnie..., ale takie trąby, to raczej na równinach chyba się
    zdarzają, w górach tylko porywiste wiatry :-). Trąba pewnie wyhamuje jak
    napotka na górski teren.

    Fakt faktem... u mnie nawet nic nie poskrzypuje - tylko okna dachowe
    jakiegoś rezonansu chwilami dostają, ale to jakieś tam lekkie elementy u
    góry, czyli przyciśnięte z góry dachówką :-). Pewnie dach nie odleci...
    Dzięki za słowa otuchy :-))).
    Jak drewniaka zabezpieczyć... No jak jeszcze nie skończony, to może
    podwiewać...

    A płyty g-k...
    Mam jedną warstwę i nigdzie nie widzę pęknięć.
    Pękło za to w jednym miejscu przy murłacie - pewnie się ciut skręciła,
    bo to w czasie mrozów było, a majstry chyba zbyt sztywno ją [tę płytę]
    przymocowali.

    pozdr
    Robert G.

  • 14. Data: 2011-04-09 12:45:55
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 09-04-2011 o 02:12:39 RudeBoy <news@spam_blokmwds.pl> napisał(a):

    > Opowiedz nam jak wybudować prawidłowo te ścianki szczytowe aby się nie
    > wywróciły...
    Musi mieć oparcie, najlepiej na środku ścianką działową.
    Jak będą razem wymurowane zgodnie ze sztuką to nawet świerze
    się nie przewrócą.
    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 15. Data: 2011-04-09 13:10:54
    Od: "Domator" <j...@g...pl>

    Dziś 30 km od śniezki tak wiało że mi podwiało dachówki na rogu budynku i
    jedna wpadła do rynny dom mam murowany dach z dachówki cementowej ciężkiej
    jak diabli ,co trzecia dachówka spinka a i tak podwiało ,niejedną wichurę
    przetrwał a dziś nie dał rady i poderwało go trochę ,ale już naprawione :),a
    tak dochodzę do wniosku że na naturę silnych nie ma .
    Pozdrawiam Juliusz

  • 16. Data: 2011-04-09 14:22:29
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Domator" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > tak dochodzę do wniosku że na naturę silnych nie ma .

    o to to... po prostu trzeba sie ubezpieczac.

    b.

  • 17. Data: 2011-04-09 19:02:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.04.2011 15:10, Domator pisze:

    > ,niejedną wichurę przetrwał a dziś nie dał rady i poderwało go trochę
    > ,ale już naprawione :),a tak dochodzę do wniosku że na naturę silnych
    > nie ma .

    Pewnie... W skrajnym przypadku zawsze może przywalić meteorytem i na to
    mocnych nie ma ;->

  • 18. Data: 2011-04-09 19:03:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.04.2011 16:22, Budyń pisze:
    > Użytkownik "Domator"<j...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > o to to... po prostu trzeba sie ubezpieczac.

    Czasem nie chcą ubezpieczać na popularne w okolicy zdarzenia.

    Tak czy inaczej trzeba bardzo uważnie przeczytać "drobny druczek"...

  • 19. Data: 2011-04-09 22:01:55
    Od: "Domator" <j...@g...pl>

    Dom mam ubezpieczony ale co z tego nikt na 3 dachówki które poderwało nie
    bedzie chciał patrzęć
    Pozdrawiam JULIUSZ

  • 20. Data: 2011-04-10 09:00:22
    Od: "Andrzej S." <A...@g...com>

    W dniu 2011-04-09 14:45, janusz_kk1 pisze:

    > Musi mieć oparcie, najlepiej na środku ścianką działową.
    > Jak będą razem wymurowane zgodnie ze sztuką to nawet świerze
    > się nie przewrócą.

    Nigdy nie slyszalem o takiej zasadzie. Skad to wziales?
    Czemu mnie straszysz?
    --
    A S