  • 1. Data: 2022-10-19 12:59:37
    Temat: W rządzie nie ma zgody w sprawie wiatraków. "Solidarna Polska zgłasza pewne uwagi"
    Od: a a <m...@g...com>

    W rządzie nie ma zgody w sprawie wiatraków. "Solidarna Polska zgłasza pewne uwagi"

    https://businessinsider.com.pl/gospodarka/w-rzadzie-
    nie-ma-zgody-w-sprawie-wiatrakow-solidarna-polska-zg
    lasza-pewne-uwagi/pdm45dh

    I po co ta gadka , gdy wiatraki generują infradźwięki, które sa ulubioną bronią
    terrorystów, bo nie popzostawiaja śladu.

    Infradźwięki sa generowane z uwagi na wolny ruch wirowy dużej masy obrotowej i
    przenoszone wieżą do gruntu, a tam rozchodzą sie dookólnie wokól wiezy do odleglości
    wielu kilometrów.

    Gdy na drodze infradźwięków przenoszonych gruntem, znajdzie się budynek, to
    infradxwieki maja zdolnośc wprawiania budyn ku w wibracje o częstotliwościach
    rezonansowych i wibruja ściany, wibruje podloga, fundamenty.

    A infradźwięki to częstotliwości odpowiadające częstotliwościom fal mozgowych 5Hz -
    20 Hz
    a zaburzenie fal mozgowych noca oznacza trwala bezsennośc przez miesiące, gdyz mózg
    pozostaje w stanie alertu, czyli czuwania,
    co doprowadza do syndromu skrajmnego wyczerpania i przyspieszonego zgonu, wylewu,
    paraliżu, udaru, Alzheimera, Parkinsona.

    Kto się nie zna , twierdzi że infradźwieki to dźwieki, ale to sa wibracje
    infradźwiękowe w medium typu grunt, typu beetonowa konstrukcja budynku, stalowy
    szkielet budyn ku i każdy może poeksperymentować, przysuwając do ściany kolumne
    basową i obkladająć poduszkami, kołdrą

    I w pokoju będzie cicho, ale energia akustyczna wibracji infradźwiękowych zostanie
    przeniesiona na konstrukcję budynku i caly wieżowiec będzie wibrował od parteru do
    10.pietra
    i nikt naturalnie nie zasnie nocą, bo bedzie stymulowany falami mozgowymi.

    \I tak działaja terroryści, jak w ostatrnim przypadku budynku ambasady na Kubie.

    Tam awaryjne zasilanie elektryczne, ładowane agregatami diesla w fundamentach,
    wprawialo caly budynek w wibracje i wszyscy pracownicy chorowali.

    Ale to wszystko badala od lat agenda ONZ w Wiedniu, badająca sejsmografami wibracje
    sejsmiczne w gruncie, wywolywane próbami z bronia nuklearną
    i umieszczala swoje sejsmografy p[od ziemią, w strefach ciszy, 10 kilometrów od farmy
    wiatrowej, generującej infradźwięki przenoszone gruntem, gdyż w bliższej odległości
    sejsmografy generowały fałszywe alarmy,rejestrując infradźwięki generowane przez
    turbiny wiatrowe jako próbe nuklearną tysiące kilometrów dalej.

    Zatem teren skażony infradźwiekami jest terenem na którym nie wolno mieszkać, gdyż
    skutkiem będa choroby, uddary, wylewy, apatia, skrajne wyczerpanie, Alzheimer,
    Parkinson i przyspieszony zgon.

    Donald Trump o tym powiedział na konferencji, że nie zgodzil się na budowę farmy
    wiatrowej w poblizu swojej rezydencji na Florydzie, bo nieruchomości w pobliżu farmy
    wiatrowej traca 80% na wartoasci, bo nikt nie chce w nich mieszkać i nazywane są tzw.
    nawiedzonymi domami, w których straszy.

    A nic nie straszy, ale infradźwięki generowane przez turbiny wiatrowe lub ruch
    samochodowy, wprawiaja budyn ek w wibracje infradźwiękowe i mieszkancy slysza nocą
    głosy, halasy, a to są częsciowo halucynacje wynikające z syndromu skrajnego
    wyczerpania, a częsciowo wibracje rejestrowane przez ludzki mozg, czaszkę, jako
    częstotrliwości rezonansowe budynku.

    I takie zdarzenia zostały opisane na calym świecie.

    Ten kto dzierżawi grunt pod farme wiatrowa zarabia miliony, ale tam nie mieszka i
    zdrowiem nie ryzykuje
    a mieszkancom w okolicy opowiada bajki, aby wyrwac kasę

    Ale Donald Trump jest niezależny finansowy i zakazał budowy farmy wiatrowej w poblizu
    swojej rezydencji na Florydzie bo chce żyć w zdrowiu z rodzin ą, nie chorowac i życ
    dlugo i nie c hce aby rezydencja opustoszała i utraciła 80% na wartosci.

  • 2. Data: 2022-10-19 13:08:15
    Od: a a <m...@g...com>

  • 3. Data: 2022-10-19 13:13:34
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 19/10/2022 12:59, a a wrote:
    > wiatraki generują infradźwięki, które sa ulubioną bronią terrorystów, bo nie
    popzostawiaja śladu.

    - Na Allaha, Muhammad, miałeś go przecież torturować wiatrakiem!
    - No przecież kupiłem, patrz, ma nawet trzy biegi, tu jest przełacznik,
    wytarłem już...
    - Miałeś go zabić infradzwiękami a nie odpiłować łeb śmigłem jak baranowi!
    - No to co teraz?
    - Reszte, z pomocą Allaha, zabijemy pompami ciepła
    - Na peltierach?
    - Na peltrierah, Allah akbar!

  • 4. Data: 2022-10-21 02:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik heby h...@p...onet.pl ...

> [...]
    > baranowi! - No to co teraz?
    > - Reszte, z pomocą Allaha, zabijemy pompami ciepła

    Mentalnie przestawiłem sie na facebooki i twittery.
    Przeczytałem i chciałem dac like...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ...i to by było na tyle

  • 5. Data: 2022-10-21 12:16:26
    Od: a a <m...@g...com>

    On Friday, 21 October 2022 at 02:59:53 UTC+2, Budzik wrote:
    > Użytkownik heby h...@p...onet.pl ...

    > Mentalnie przestawiłem sie na facebooki i twittery.
    > Przeczytałem i chciałem dac like...
    >
    > --
    > Pozdrawia... Budzik
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    > ...i to by było na tyle
    > Jan T. Stanisławski
    fejsbuki i tlitery wykradają prywatne numery telefonów pod pretekstem bezpiecznego
    logowania
    a celem jest inwigilacja milionow użytkowników i kupowanie baz logowań ,
    geolokalizacji
    i treści rozmow, bo te sa archiwizowane do konca świata
    i operator ma opcję nagrywania każdego w ramach rozmowy konferencyjnej, w które 3.cią
    stronę jest magnetofon.

    Tyle, że dzisiaj właścicielem magnetofonu jest obcy zagraniczny agent i nagrywa vipów
    a potem publikuje treści rozmów prywatnych w mediach i obala wladzę, rządy,
    ministrów.