  • 31. Data: 2020-01-19 23:43:57
    Temat: Re: Węglową ekologia
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu niedziela, 19 stycznia 2020 23:36:44 UTC+1 użytkownik nadir napisał:

    > Tyle tylko, że tą ojczyznę to nam ostro rozmontowali w ciągu ostatnich
    > 30-tu lat i nie bardzo wiadomo o co tu walczyć.

    ojczyzne to nam rozmontowali od 1939. A w ostatnich 30latach to usilowalismy ją
    poskładać. A że zrobiono to w oparciu o pokojowy uklad z przedstawicielami okupanta
    to i ta niepodleglosc troche kulawa. No i na dodatek przedstawiciele okupanta nie
    uznali wyborów z 2015roku, jakzebyłoby miło mieć opoxzycje normalną a nie totalną :/

    b.

  • 32. Data: 2020-01-19 23:45:15
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu niedziela, 19 stycznia 2020 23:41:44 UTC+1 użytkownik Jarosław Sokołowski
    napisał:

    > Ano nic -- podobno pęd do zbawiania świata i upór w kładzeniu ludziom wiedzy
    > do głowy jest u nas cechą rodzinną. Przechodzi z pokolenia na pokolenie.

    dobra, nadal nie rozumiem, moze pora zbyt późna

    b.

  • 33. Data: 2020-01-19 23:49:20
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Budyń napisał:

    > dobra, nadal nie rozumiem, moze pora zbyt późna

    A tyle razy Ci mówiłem Mamo, że nie zrozumieją!

    Jarek

    --
    Nikt nic nie czyta, a jeśli czyta, to nic nie rozumie,
    a jeśli nawet rozumie, to nic nie pamięta

  • 34. Data: 2020-01-20 00:21:54
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Daj spokój. Z Budyniem gadasz. On udaje poprawnego nie tylko politycznie. Wodę o
    której nie wie czy jest dużo czy mało chce szczędząc bo za 200 lat może ale nie musi
    zabraknac. Teraz o ojczyznę będzie walczył. Bronią trzeba się umieć posługiwać z
    prozaicznego powodu. Jeśli pojawi się uzbrojony i zorganizowany w armię wróg to
    umiejąc posługiwać się bronią dużo drożej sprzedaje się skórę niż stojąc pod płotem i
    czekając na rozstrzelanie. Hasełka bóg, honor, ojczyzna zostały wymyślone w celu
    wykorzystania idiotów do celów rządzących. Hasła takie mają sens jedynie w sytuacji
    kiedy wódz naczelny prowadzi nas na Niemców żeby zajebac ich jak najwięcej a potem
    zabrać wszystko co tam jest.

  • 35. Data: 2020-01-20 09:18:16
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 20 stycznia 2020 00:21:55 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:

> [...]
    i zorganizowany w armię wróg to umiejąc posługiwać się bronią dużo drożej sprzedaje
    się skórę niż stojąc pod płotem i czekając na rozstrzelanie.

    eh zenek, szydzisz ze mnie, ale piszesz dokladnie to co ja.

    To ja mam pytanie dodatkowe - czy poprawna jest hipoteza ze walczyć za ojczyzne pójdą
    pisowcy, a platformersi uciekną? Czy którys z wyborców platformy mógłby mnie
    uświadomić? Wystarczy jeden który sie przyzna ze glosuje na platforme, a za ojczyzne
    też poszedłby narazać życie.

    b.

  • 36. Data: 2020-01-20 09:18:27
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 19 stycznia 2020 22:35:51 UTC+1 użytkownik r...@k...pl napisał:

    > A czemu nie wspomniałeś, że zamykają jednocześnie 4 najbardziej trujące i
    > najmniej efektywne elektrownie węglowe?
    I planuje kolejne atomowe zamknąć a węglowe otwierać
    > Ty pominąłeś czy propaganda, którą przyjąłeś?
    Jaka propaganda? Otworzyli węglową czy TVPIS/TVN mnie w błąd wprowadziły?

  • 37. Data: 2020-01-20 09:29:30
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 20 stycznia 2020 09:18:17 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

> [...]
    uświadomić? Wystarczy jeden który sie przyzna ze glosuje na platforme, a za ojczyzne

    Ja mieszkam tu gdzie do 1945 były Niemce.
    Później niby Polska, ale niedaleko mam takie Borne gdzie Ruskie biwakowali lat
    dziesiąt chyba
    W nosie mam walczyć za jakąś ojczyzną. Jeśli już to rodziny będę bronił a czy
    Niemiec, czy Ruski, czy inny Korwin w parlamencie siedzi to mi wisi i powiewa.
    Babcia żony mojej(bo moja spod Dęblina tu w 49 przyjechała) przedwojenna kobieta ale
    szczegółów nie pamięta. Jednak rodzice jej opowiadali że jak tu Niemce byli to lepiej
    się żyło jak przed wojna.
    Ja dlatego tez mam w d...ie kto rządzi i za mięso armatnie robić nie zamierzam

  • 38. Data: 2020-01-20 09:52:42
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-01-20 o 00:18 -0800, Budyń napisał:
    > To ja mam pytanie dodatkowe - czy poprawna jest hipoteza ze walczyć
    > za ojczyzne pójdą pisowcy, a platformersi uciekną?

    Nie żeby mnie ten temat jakkolwiek interesował, ale dla ścisłości
    zalecałbym podać w ankiecie ścisłą definicję tego, co nazywasz
    "ojczyzną". Granice zmieniały się dynamicznie na przestrzeni wieków,
    władza również, tak samo język, a kultura jest wspólna dla dużej części
    Europy.

    Mateusz

  • 39. Data: 2020-01-20 10:06:36
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 20 stycznia 2020 09:29:32 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Babcia żony mojej(bo moja spod Dęblina tu w 49 przyjechała) przedwojenna kobieta
    ale szczegółów nie pamięta. Jednak rodzice jej opowiadali że jak tu Niemce byli to
    lepiej się żyło jak przed wojna.

    Jak "po wojnie" miało być

  • 40. Data: 2020-01-20 10:29:06
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

> [...]
    > mnie uświadomić? Wystarczy jeden który sie przyzna ze glosuje na platforme, a za

    Pisostwo czy platformerstwo nie ma kompletnie żadnego wpływu na poczucie
    patriotyzmu, mimo że środowisko karków i kiboli deklaruje się jako patrioci.
    To jest zbyt złożone zagadnienie, żeby to sprowadzić tylko do orientacji
    politycznej ;)

    L.