eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domWiertarka udarowa 1050W w Biedro vs. Power Force 1100W w Tesco › Wiertarka udarowa 1050W w Biedro vs. Power Force 1100W w Tesco
    From: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Wiertarka udarowa 1050W w Biedro vs. Power Force 1100W w Tesco
    Date: Mon, 4 Aug 2014 08:02:14 +0200

    Potrzebuje wiertarke do okazjonalnego wiercenia otworow w metalu (raczej do
    8, gora 10mm). Najczesciej jednak operowalbym w... aluminium. Zalezy mi na
    precyzji (malych luzach bocznych mocowania wiertla), gdyz czasami chcialbym
    stosowac wiertla o malej srednicy. Czy ktos z Was mial moze do czynienia z
    wiertarkami

    - "bezimienna" 1050W (na pudelku znajduje sie jedynie informacja o
    importerze - Vershold Polska) dostepna w Biedronce (109zl)
    www.produkty-z-bdr.blogspot.com/2014/07/wiertarka-ud
    arowa-1050-w-z-biedronki.html
    Prawdopodobnie ma ona mocowanie na zwykle wiertla cylindryczne, nie SDS
    Plus jak czytamy na stronie.

    - Power Force 1100W (marka wlasna Tesco) do kupienia za 99zl w Tesco
    http://potravinydomov.itesco.sk/sk-SK/ProductDetail/
    ProductDetail/2005101852105
    ?

    Ostatnio Lidl zalewa nas mlotowiertarkami z SDS Plus (podobno niezbyt
    stabilne mocowanie dla wiertel). Mocna "zwykla" wiertarka udarowa byla w
    ofercie daaawno temu.
    www.fanlidla.pl/gazetka/2012.12.03.narzedzia/8163,Ud
    arowa,wiertarka
    Pocieszajaca jest raczej dobra opinia o wiekszosci wyrobow Parkside.

    Odstraszaja mnie glosy o plastikowych przekladniach w marketowych
    wiertarkach. Domniemuje jednak, ze problem dotyczy najtanszych urzadzen
    (typu Pegasus za 30-40zl). Poza tym przy (formalnej, nie twierdze, ze
    prawdziwej) mocy >1000W produkty te powinny byc solidniej skonstruowane i
    przy niewielkim obciazeniu oraz dbaniu o nieprzegrzanie nie powinny chyba
    sprawiac problemow...
    Zdaje sobie sprawe z braku czesci zamiennych i problemach z pogwarancyjna
    naprawa takich "wynalazkow".

    Moze znacie jeszcze inne wiertarki za ~100zl godne okazjonalnych, niezbyt
    obciazajacych robot?

    Wiem, ze 500W wystarczylaby do moich celow, licze jednak, ze formalnie
    mocniejsze urzadzenia beda solidniejsze, a tym samym bardziej bezawaryjne.
    Okazjonalnie moglbym tez wiercic w scianie (stare cegly).
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info