  • 21. Data: 2010-09-10 05:59:34
    Temat: Re: Wieszanie szafek kuchennych raz jeszcze
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "jagr" <j...@W...pl> wrote in message
    news:4c89c718$0$27038$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    > szfki minus obramowanie tylne. W ten sposób po powieszeniu i dokręceniu od
    > środka szafki wisi ona na ścianie nie tworząc żadnej szpary. Przylega
    > bardzo dobrze.
    >
    > Ale mam dylemat. Z kolei w kuchni będę wieszał trzy szafki obok siebie na
    > jednej długiej listwie i siłą rzeczy powieszone szafki będą na górze
    > odstawać od ściany na grubość listwy mocującej. Inaczej być nie może.
    > I teraz właśnie pytanie. Jak jest prawidłowo?
    > Czy odstające szafki nie będą brzydko wyglądać?
    > Przed pierwszą i za ostatnią szafką będą widoczne końce listew.

    Nie tylko brzydko, ale niebezpiecznie - coś może wyjechać komuś na głowę
    po pochyłości. Rozwiązaniem byłoby wpuszczenie w ścianę.
    W moim rozwiązaniu szafki stoją na listwie, zaś haki tylko utrzymują
    górę szafki. Oczywiście moje rozwiązanie jest najtańsze, a przy tym dające
    szafkom i ludziom bezpieczeństwo. Listwy zostały zabejcowane i pomalowane.
    Jeżeli kto nie chce mieć takiej listwy widocznej może wykorzystać ją do
    powieszenia oświetlenia świecącego prosto na blat - wtedy listwy skryją się
    za szybkami maskującymi świetlówki czy halogeny.

  • 22. Data: 2010-09-10 13:23:34
    Temat: Re: Wieszanie szafek kuchennych.
    Od: "TomaSz." <u...@o...pl>

    Z pamiętnika internauty.
    Własność: 'Panslavista'
    Wpis z dnia 08-09-2010:

    > Swoje wieszałem sporo lat temu.

    Mi na listwie montowali meble jakieś 8-9 lat temu i wtedy faktycznie
    pierwszy raz widziałem to rozwiązanie.
    Teraz to norma.

    --
    TomaSz.