  • Data: 2020-01-06 14:04:30
    Temat: Wiszący odkurzacz pionowy z automatycznym ładowaniem
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć.

    Potrzebuje odkurzacz wiszący na ścianie, "pionowy", miło gdyby dało się
    odpinać rurę i robić z niego wersję samochodową.

    Istotne:
    a) aby wiszcząc na ścianie ładował się jedncześnie, ma być go łatwo
    chwycić i przejśc do działania jak również łatwo odwiesić, żadnych
    kabli, złączek, wtyczek itd itp
    b) za 5 lat były części zamienne (akku, filtry)
    c) wysysał dywany przez nieuwagę operatora

    Czy ktoś mógłby mi coś polecić? Na razie nie rozmawiamy o cenie, ale
    oczywiście im tańszy tym lepiej.

    Obejrzałem kilkanaście róznych i ficzer "wisi na ścianie i się ładuje"
    jest kłopotliwy w znalezieniu w internecie. Podobnie z dostępnością
    części diabli wiedzą jak będzie w przypadku tych wszystkich śmiesznych
    tanich firm. Głównie chodzi o akumulator i filtry.