  • 11. Data: 2020-02-26 00:26:38
    Temat: Re: Wy się tutaj z jakąś fotowoltaika
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A jak by plastik odpromieniowac odgromnikiem orgonowym?

  • 12. Data: 2020-02-26 06:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Sądzisz z ze nie odwracalem wtyczki? Ni chuja nie działa. Ani
    > chiński przedłużacz ani polski współczesny ani radziecki ani
    > PRLowski.

    A ilosc zwojów miałes odpowiednia? ;-DDD

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 13. Data: 2020-02-26 08:24:30
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2020-02-26 o 06:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Zenek Kapelinder 4...@g...com ...

    > A ilosc zwojów miałes odpowiednia? ;-DDD

    Zwojów to on w ogóle nie posiada, dlatego jemu nic nie będzie działać.

  • 14. Data: 2020-02-26 11:24:18
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    ty masz za to jeden więcej niż koń. Żebyś przy myciu podłogi wody z wiadra nie
    wypijal. Mówili że zakażenia dostałeś jak ci koledzy esperal gwoździem wydlubali.

  • 15. Data: 2020-02-26 11:58:48
    Od: Kris <k...@g...com>

    Dla rozluźnienia atmosfery bo tematy o pieczywie też tu bywały.
    Z lokalnej piekarni przed chwilą wyszedłem bo bułki kupowałem
    Spojrzałem na cenę faworków bo akurat w sobotę robiłem- 92zł/kg
    Do zrobienia 1kg faworków potrzebne jest niecały kilogram mąki, kilka żółtek, trochę
    cukru, trochę masła.
    Pi razy oko produktów trzeba za 5zł + olej do pieczenia;)

  • 16. Data: 2020-02-26 12:28:31
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 26.02.2020 o 11:58, Kris pisze:

> [...]
    trochę cukru, trochę masła.
    > Pi razy oko produktów trzeba za 5zł + olej do pieczenia;)

    - A dziwujesz się, Maryś?
    - A dziwuję.
    (H. Sienkiewicz - Za chlebem)

    To jeszcze się podziwuj, Kryś, jak będziesz na odpuście watę
    cukrową po pińć złoty kupował u gościa z maszynką, gdy do
    zrobienia porcji waty potrzeba 1,5 g cukru. A cukier po
    2,49 zł za kilogram w Tesco.

  • 17. Data: 2020-02-26 12:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

> [...]
    > Do zrobienia 1kg faworków potrzebne jest niecały kilogram mąki,
    > kilka żółtek, trochę cukru, trochę masła. Pi razy oko produktów

    Jak nic wychodzi 3% inflacji... ;-/

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy

  • 18. Data: 2020-02-26 22:20:25
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    > Bąk jak by wiedział to co wiedzą naukowcy to by nie latał.

    Mit sprzed 100 lat dawno nieaktualny.

    https://kopalniawiedzy.pl/trzmiel-lot-tunel-aerodyna
    miczny-dr-Richard-Bomphrey,7485

  • 19. Data: 2020-02-26 22:24:24
    Od: Pilocik <p...@n...pl>

    W dniu 26.02.2020 o 22:20, t-1 pisze:

    > Mit sprzed 100 lat dawno nieaktualny.
    >
    > https://kopalniawiedzy.pl/trzmiel-lot-tunel-aerodyna
    miczny-dr-Richard-Bomphrey,7485

    do kompletu dodam jeszcze chyba idealnie pasujący w tym temacie gadżet
    dla naiwnych: Tesla saver :D

  • 20. Data: 2020-02-27 00:03:38
    Od: collie <c...@v...pl>

    > Mit sprzed 100 lat dawno nieaktualny.