  • 71. Data: 2020-03-31 19:28:09
    Temat: Re: Wy się tutaj z jakąś fotowoltaika
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia 31 Mar 2020 16:59:54 GMT, Budzik napisał(a):

    > Użytkownik Jacek Maciejewski j...@g...pl ...

    > "chba" było tutaj tylko srodkiem wyrazu majacym podkreslic moje
    > niedowiezanie ze tego nie wyłapałes ;-D

    Słuchaj, ja w pierwszym przybliżeniu to czytam co napisane. Wyłapuję
    dopiero w drugim a większość postów nie zasługuje na drugie czytanie.
    "Chyba" oznacza wątpliwość jaką ma piszący.
    Skoro Zenuś się poczuł pokrzywdzony, to niech oponuje. A ty mu nie
    adwokatuj, bo wygląda to dziwnie. Zresztą, Zenuś nie pierwszy raz by
    walnął głupotę.
    A poza tym, jeśli nie zauważyłeś, to moja krytyczna wypowiedź miała ton
    żartobliwy a nie kategoryczny. I w znacznie większym stopniu niż
    wypowiedź Zenusia zasługuje na miano ironii.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 72. Data: 2020-03-31 20:13:27
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Lecz się na dyscostam jeśli musisz dwa razy przeczytać żeby chociaż trochę zrozumieć.

  • 73. Data: 2020-03-31 20:55:34
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 31 Mar 2020 11:13:27 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):

    > Lecz się na dyscostam jeśli musisz dwa razy przeczytać żeby chociaż trochę
    zrozumieć.

    Zenuś, nie popisuj się. Wszyscy wiedzą żeś głupi.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 74. Data: 2020-03-31 22:09:16
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ja? To ty pisałeś że musisz dwa razy czytać prosty tekst żeby zrozumieć.

  • 75. Data: 2020-03-31 23:10:18
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 31 Mar 2020 13:09:16 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):

    > Ja? To ty pisałeś że musisz dwa razy czytać prosty tekst żeby zrozumieć.

    Widzisz Zenuś, miałeś 3 opcje. Przeanalizujmy je po kolei.
    Opcja 1 - Lekceważąco i wyniośle nie odpowiadasz. Zyskujesz mój
    szacunek.
    Opcja 2 - Poddajesz logicznej analizie mój obrzydliwie prowokacyjny
    tekst. Mówisz np. że primo, generalizuję bo sugeruję totalną głupotę
    podczas gdy w oczywisty sposób każdy (oprócz głęboko upośledzonych) ma
    wycinkową wiedzę, czasem sporą, oraz wiedzę ogólną związaną z osobniczym
    doświadczeniem. Secundo, powołałem się na argument z liczności
    potwierdzających co jest sporym błędem w dowodzeniu a także w
    nieuprawniony sposób, bo przecież nie robiłem ankiety, powołałem się na
    cudze opinie. W związku z czym moja wypowiedź nosi znamiona prowokacji i
    jest g... warta. Zyskujesz mój szacunek, aczkolwiek nieco mniejszy niż w
    pierwszym przypadku.
    Opcja 3 - Wpadasz w flejm na poziomie bójki w piaskownicy. Ty mnie
    szpadelkiem - ja cię grabelkami, ty mnie piaskiem, ja na ciebie napluję.
    Nie zyskujesz mojego szacunku a nawet wręcz przeciwnie.
    Przemyśl to sobie. A teraz weź parę głębszych oddechów a nawet poczekaj
    ze 3 dni aż ci się odpowiedź na spokojnie ułoży :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 76. Data: 2020-04-01 00:01:07
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Przepraszam że muszę Ci tak napisać ale inaczej się nie da. Weź się pierdol na koszt
    państwa przygłupie. W tym temacie chyba był jeszcze jeden równie inteligentny inaczej
    co uwierzył że to prawda. Parafrazując to co na jakimś czeskim serialu powiedział
    doktor do pielęgniarki to przy niej zapierdalal byś po niebie jak F35. Jak byś nie
    wiedział co chodzi to niech tak zostanie. Wystarczy że inni wiedzą.

  • 77. Data: 2020-04-01 07:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > żartobliwy a nie kategoryczny. I w znacznie większym stopniu niż
    > wypowiedź Zenusia zasługuje na miano ironii.

    Moja tez była zartobliwa Jacku ;-D
    A co do Zenusia to cóz... ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś.

  • 78. Data: 2020-04-01 08:00:51
    Od: Runt <r...@a...las>

    > Przepraszam że muszę Ci tak napisać ale inaczej się nie da. Weź się pierdol na
    koszt państwa przygłupie.

    brawo zenusiu! brawo! tak z nimi trzeba! nie mogą nieć racji! Tylko ty
    masz rację! tylko się zenusiu nie denerwuj! Dylatacja może ci łeb rozwalić!

    --
    Runt

    All's well that ends well!