  • 61. Data: 2020-02-28 21:12:33
    Temat: Re: Wy się tutaj z jakąś fotowoltaika
    Od: Kris <k...@g...com>

    >skad sie bierze to cisnienie w rurach z woda?

    Robert mi myśl zapodał:
    A jak ogródek podlewam i woda różne dziwne zraszacze napędza to mam się źle z tym
    czuć?
    Latem kilka godzin dziennie u mnie te cudaki energię wodociągom podbierają.
    Prokurator, ekologia czy jakieś inne paragrafy na mnie są?

  • 62. Data: 2020-02-28 22:18:44
    Od: Tomasz <j...@g...com>

    > Oczywiście że dla rozrywki miało być. I ja się świetnie bawię chociaż nie poszło w
    tą stronę co powinno pójść. Część osób pokazała że jest równie głupia jak autor
    filmu.

    Zenek, lubię Cię.

  • 63. Data: 2020-02-28 22:45:24
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu piątek, 28 lutego 2020 20:22:45 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Część osób pokazała że jest równie głupia jak autor filmu.

    Autor wcale nie jest głupi. Raczej nieogarnięty i niechlujny, podobne jemu
    cwaniaki robią na takich wałkach niezłą kasę, tylko że oni proponują
    generator maksymalnie 5kW i robią jakąś ładną obudowę z amelinium i ze
    światełkami. Kilkadziesiąt tysięcy funtów można na takim goleniu naiwnych
    ugrać. Ten nasz tutaj geniusz musi się jeszcze sporo nauczyć :>

    L.

  • 64. Data: 2020-02-28 23:26:17
    Od: Pilocik <p...@n...pl>

    > Przekrecalem przewody w listwie. Prawoskrętna cewkę z trudem jako mankut zrobiłem.
    Nie działa. Ratunku. Gdzie robię błąd. W necie dużo filmów i tam działa.

    bo to musi być przewód audiofilny, no wiesz, taki z miękkim basem ;)

    oj, czuję że dopiero teraz dyskusja się rozkręci :D
    wybaczcie, ale jestem na lekkim dopingu :D

  • 65. Data: 2020-02-29 06:59:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Ty poważnie pytasz?
    > Czy na poważnie bierzesz to że chciało by mi się coś na rurze
    > instalować żeby piwnice oświetlić?

    Serio pytasz czy w tak poważnym wątku pytania beda w 100% poważne?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.

  • 66. Data: 2020-03-16 10:14:33
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 27 Feb 2020 05:57:51 -0800 (PST), Zenek Kapelinder napisał(a):

    > Nigdy nie byłem bardziej poważny.

    Oj, Zenuś, aleś dał czadu!... LOL. Kto by pomyślał, Zenuś entuzjasta
    perpetuum mobile. Będę ci to dożywotnio wypominał.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 67. Data: 2020-03-16 12:08:57
    Od: abomito <a...@w...pl>

    W dniu wtorek, 25 lutego 2020 23:01:33 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > pierdolicie a tutaj Polak patriota zrobił
    > http://polscott24.co.uk/projekt-generatora-energii-2
    2-kw/

    Onegdaj przyjechali do mojego zakładu wynalazcy, którzy chcieli sprzedać
    optymalizator energii(czy cóś podobnego). Mieli listy polecające z poważnych zakładów
    które ono tryko kupiły i się sprawdziło. Akurat miałem dwa jednakowe urządzenia-tak
    po niecałe 100kW. Powiedziałem, że podłączymy jedno takie urządzenie przez ichnie
    "cóś" a drugie będzie jako porównanie.
    Kurde, szkoda że nie przyjechali...
    Pozdro. abomito

  • 68. Data: 2020-03-16 20:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jacek Maciejewski j...@g...pl ...

    > Oj, Zenuś, aleś dał czadu!... LOL. Kto by pomyślał, Zenuś
    > entuzjasta perpetuum mobile. Będę ci to dożywotnio wypominał.

    Zenek chyba jednak ironizował...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"

  • 69. Data: 2020-03-31 17:55:01
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia 16 Mar 2020 19:59:56 GMT, Budzik napisał(a):

    > Użytkownik Jacek Maciejewski j...@g...pl ...

    > Zenek chyba jednak ironizował...

    Skoro chyba, no to niech podszlifuje swoją umiejętność ironizowania.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 70. Data: 2020-03-31 18:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jacek Maciejewski j...@g...pl ...

    > Skoro chyba, no to niech podszlifuje swoją umiejętność ironizowania.

    "chba" było tutaj tylko srodkiem wyrazu majacym podkreslic moje
    niedowiezanie ze tego nie wyłapałes ;-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Demokracja prowadzi do dyktatury"