  • 11. Data: 2009-01-02 21:39:28
    Temat: Re: Wykorzystanie wilgotnej piwnicy
    Od: "Kudlaty" <t...@n...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr_Boncza" <o...@m...com> napisał w wiadomości
    news:gjjfrj$qil$1@inews.gazeta.pl...
    > Kudlaty wrote:
    >
    >> zrob audit wnetylacji w piwnicy

    > Pisz prosze audYt :)

    racja :)

  • 12. Data: 2009-01-03 08:37:42
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 2 Sty, 22:39, "Kudlaty" <t...@n...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Piotr_Boncza" <o...@m...com> napisał w
    wiadomościnews:gjjfrj$qil$1@inews.gazeta.pl...

    > > Kudlaty wrote:
    >
    > >> zrob audit wnetylacji w piwnicy
    > > Pisz prosze audYt :)

    Audit piwnicy = audyt ISO piwnicy .... choć chyba nie o to chodziło.
    ;-)

    Choć wydaje się to niepoprawne to jednak (niestety) jest. Kolesie od
    ISO zastrzegli sobie taką nazwę ze wszystkimi obrzydliwymi tego
    konsekwencjami (jak auditor, auditowany itp - koszmar). Stąd niekiedy
    pokutuje błędnie "audit" w przypadku innego audytu (przez
    zasłyszenie).

    Pozdrawiam,
    Krzemo.

  • 13. Data: 2009-01-03 08:48:48
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 2 Sty, 11:16, Bartłomiej Syryjczyk <g...@a...net.pl> wrote:
    > On 1 Sty, 18:12, Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:> Jak piwnica spora to
    postawić wewnątrz pomieszczenie z materiału

    > Dziękuję za odpowiedź. Liczyłem na koszt rząd mniejszy...

    Za 300 zł to możesz tylko pomalować ściany ... nic konkretnego z
    "wilgocią" nie zrobisz ;-)

    Żeby zrobić to dobrze to trzeba by odkopywać fragmentami ścianę
    fundamentową (z zewnątrz), wyczyścić dokładnie ,podciąć i wsadzić
    blachę lub pobawić się w iniekcję, i orapować dokładnie tynkiem
    wodoszczelnym. Potem pomalować preparatem bitumicznym i przykleić
    styropian. Koszt grube tysiące.

    Można też (choć to gorsze rozwiązanie) tynkiem wodoszczelnym od środka
    (ale styropianu już wtedy nie wsadzisz). Koszt mniejszy ale też
    tysiące....
    ;-)

    Pozdrawiam,
    Krzemo.