  • 1. Data: 2013-05-13 18:23:29
    Temat: Wylewanie podjazdu
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    Witam,

    Poradźcie proszę jak mam się zabrać za robotę. Wylewam podjazd na
    wykorytowanym i zagęszczonym podłożu około 15cm tłucznia. Ile wylać
    chudziaka i czy kłaść folię pod niego. Kiedy można wylewać właściwą
    warstwę betonu i czy kłaść folię na chudziaka? czy 10cm B-25 + zbrojenie
    wystarczy? Podjazd pod osobówkę.

  • 2. Data: 2013-05-13 18:41:27
    Temat: Re: Wylewanie podjazdu
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    PesTYcyD wrote:
> [...]
    > warstwę betonu i czy kłaść folię na chudziaka? czy 10cm B-25 +
    > zbrojenie wystarczy? Podjazd pod osobówkę.

    a po co folia

  • 3. Data: 2013-05-13 23:22:49
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 13 Maj, 18:23, PesTYcyD <p...@w...pl> wrote:
    > Witam,
    >
    > Porad cie prosz jak mam si zabra za robot . Wylewam podjazd na
    > wykorytowanym i zag szczonym pod o u oko o 15cm t ucznia. Ile wyla
    > chudziaka i czy k a foli pod niego. Kiedy mo na wylewa w a ciw
    > warstw betonu i czy k a foli na chudziaka? czy 10cm B-25 + zbrojenie
    > wystarczy? Podjazd pod osob wk .

    Zrob B-30, albo B-40

  • 4. Data: 2013-05-15 00:06:48
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    PesTYcyD wrote:
> [...]
    > warstwę betonu i czy kłaść folię na chudziaka? czy 10cm B-25 +
    > zbrojenie wystarczy? Podjazd pod osobówkę.

    po co się tak pitolić? wylewasz całość, zaciągasz i polewasz wodą
    przez miesiąc koniec
    ja mam płytki chodnikowe od 10 lat i jakoś dają rade

    jeffrey

  • 5. Data: 2013-05-15 11:31:12
    Od: Marek <m...@g...com>

> [...]
    > chudziaka i czy k a foli pod niego. Kiedy mo na wylewa w a ciw
    > warstw betonu i czy k a foli na chudziaka? czy 10cm B-25 + zbrojenie

    https://www.youtube.com/watch?v=Dh8OMMTW-eo
    https://www.youtube.com/watch?v=0tg5TKaQzxQ

    Tu masz cala instrukcje.

  • 6. Data: 2013-05-15 19:35:21
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 15 May 2013 02:31:12 -0700 (PDT), Marek napisał(a):

    > https://www.youtube.com/watch?v=Dh8OMMTW-eo
    > https://www.youtube.com/watch?v=0tg5TKaQzxQ
    >
    > Tu masz cala instrukcje.

    Taka warstewka w naszym klimacie strzelila by po pierwszej solidnej zimie
    (czyli na zmiane minus 20 i odwilz)...

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 7. Data: 2013-05-16 08:16:28
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 13.05.2013 18:23, PesTYcyD wrote:
> [...]
    > chudziaka i czy kłaść folię pod niego. Kiedy można wylewać właściwą
    > warstwę betonu i czy kłaść folię na chudziaka? czy 10cm B-25 + zbrojenie
    Kiedys przy budowie zostalo w gruszcze okolo 2m2 betonu - B20.
    Wylalem to na ubita gline. Warstwa okolo 10-15 cm. Potem grabiami
    wyrownalem i trzyma sie juz kilka lat.

    Fajnie sie po tym podjerzdza. Teraz bym zrobil troszke rowniej bo zima
    lopata zachacza.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 8. Data: 2013-05-16 22:46:04
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 15 Maj, 19:35, Maciek <d...@p...onet.pl> wrote:

    > Taka warstewka w naszym klimacie strzelila by po pierwszej solidnej zimie
    > (czyli na zmiane minus 20 i odwilz)...
    >
    > --

    Warstewka ? Zbrojona ?
    Grubosc warstwy nie decyduje o odpornosci na mroz.

    U mnie, przed domem lezy ca.3x3m betonu,( jakies 35 lat), ktory kiedys
    "zalatwil" moj ojciec i do tej pory nie ma sladu jakiejkolwiek
    destrukcji.
    Ja, zainspirowany w/w filmikami na you-tube, zrobilem probke,
    nalozenia na to ca.40cmx1m nadlewki ( ca 1 cm)z jakims tam odciskiem -
    kamienia - jakies 8 lat temu.
    Wszystko trzyma sie, jakby to byla Ameryka !
    Wystarczy trzymac sie technologii i robic wg. przepisu.

    Zpytaj Twoich "fachowcow, czy wiedza, jak zrobic beton B-60 ?
    Jak sie beda wymadrzali, to powiedz, zeby zrobili B-35 - to bedzie
    wystarczajaco odporne na ew. szkody mrozowe.

  • 9. Data: 2013-05-17 06:21:52
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maciek wrote:

    > Taka warstewka w naszym klimacie strzelila by po pierwszej solidnej
    > zimie (czyli na zmiane minus 20 i odwilz)...

    a to zbrojenie to oni tak dla picu raczej kładli bo nie widzę tam
    dystansowania żadnego.

  • 10. Data: 2013-05-17 17:42:17
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 16 May 2013 13:46:04 -0700 (PDT), Marek napisał(a):

    > Warstewka ? Zbrojona ?
    > Grubosc warstwy nie decyduje o odpornosci na mroz.

    Na pewno? Bo mnie sie jednak wydaje, ze placek grubosci 5 cm bedzie
    pracowal nieco bardziej niz przy grubosci 10-15 cm...

    Nie mam zadnych "fachowcow" do spytania sie, ale betonu b-60 raczej nie
    probowalbym robic...

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał